Routepunt informatie toevoegen
-
Hoe kan ik notities toevoegen aan een routepunt zodat ik deze kan horen via mijn headset. Dit wordt genoemd in de laatste video update. Heb de App geüpdatet maar het lukt nog niet.
-
Hoe kan ik notities toevoegen aan een routepunt zodat ik deze kan horen via mijn headset. Dit wordt genoemd in de laatste video update. Heb de App geüpdatet maar het lukt nog niet.
Open een routepunt in de planner:

Klik op de drie puntjes rechsboven in het bewerkinsscherm van dat routepunt:

Klik in het notitieveld en schrijf je tekst.
In de app moet je instellingen zodanig zijn dan de tekst dan ook wordt uitgesproken. Ik laat alleen tekst uitspreken van de via-punten (handjes). Daarnaast pas ik ook de tekst aan van de straat/locatie (de letter T in het plaatje). Anders spreekt de app ook de hele locatienaam uit. En dat vind ik rete irritant omdat huisnummers en postcodes etc. anders ook worden uitgesproken.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login