bochten classificatie
-
Zou het mogelijk zijn om een bocht een cijfer te geven. Een combinatie van graden, hellingshoek en toegestane snelheid.
Dan zou je bij je geplande route een cijfer ofzo krijgen voor je bochten. Snelweg zou een 0 mogen zijn. Haarspeld met 12 graden helling met een max snelheid van 100 km/u een 10. Laatst nl een rondje gereden in Duitsland. opzich prachtig maar aan het einde toch een beetje teleurgesteld omdat het met name makkelijke bochten waren. Stuurt lekker maar weinig uitdaging. -
Zou het mogelijk zijn om een bocht een cijfer te geven. Een combinatie van graden, hellingshoek en toegestane snelheid.
Dan zou je bij je geplande route een cijfer ofzo krijgen voor je bochten. Snelweg zou een 0 mogen zijn. Haarspeld met 12 graden helling met een max snelheid van 100 km/u een 10. Laatst nl een rondje gereden in Duitsland. opzich prachtig maar aan het einde toch een beetje teleurgesteld omdat het met name makkelijke bochten waren. Stuurt lekker maar weinig uitdaging.@ReneK Voor uitdagingen zou ik het circuit opzoeken
. Met plannen ben je afhankelijk van de data die de kaartleverancier (Here in dit geval) meelevert. Die data zit niet in het pakket vrees ik. -
Dan heb je mijn hairpinroutes in de Eifelnog niet gevonden

Wellicht dat info van HERE en een eigen aangelegde database te combineren valt, maar ik vind het lastig om een database aan te leggen die door mensen gejureerd worden. -
Precies. Had best een paar hairpins maar vaak in de bebouwde kom. Wellicht de route beter checken. Leek mij handig. Snap best dat het Wellicht niet mogelijk is omdat de benodigde informatie ontbreekt. Maar volgens mij zo het best een leuke optie zijn
-
@renek Waar heb jij die route(s) dan uitgezet dat het in de bebouwde kom is?
-
Nou hier: Bekijk 'Dag 2 duitsland 2025' in MyRoute-app! https://www.myrouteapp.com/route/open/10508730
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better π
Register Login