Routepunten en viapunten in carpuride
-
Hoe kan ik de notities bij de gemaakte viapunten laten oplichten in carpuride ? Op mijn iPhone 14.plus krijg ik deze wel te zien in een bewegende tekst. Ook zie ik geen verschil in de carpuride tussen routepunten “druppel” en viapunten “ handje”, deze wel op de iPhone.
-
Dat lukt dus niet. De tekst komt niet zichtbaar in het scherm. Je kunt alleen de notitie als gesproken tekst horen als je het geluid aan hebt staan!
-
Hoe kan ik de notities bij de gemaakte viapunten laten oplichten in carpuride ? Op mijn iPhone 14.plus krijg ik deze wel te zien in een bewegende tekst. Ook zie ik geen verschil in de carpuride tussen routepunten “druppel” en viapunten “ handje”, deze wel op de iPhone.
@De-Ploey-Georges komt in de volgende update
-
@De-Ploey-Georges komt in de volgende update
@Marinus-van-Deudekom Ah Top

-
Goedemorgen weet iemand welke map tomtom/here gebruiken bij een carpuride en een android telefoon.
-
Goedemorgen weet iemand welke map tomtom/here gebruiken bij een carpuride en een android telefoon.
@Nico-van-Vliet als je MRA gebruikt is dat automatisch de Here kaart
-
Dankjewel dat ga ik proberen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login