twee routes tegelijkertijd
-
Hoi,
Ik ben al een jarenlange gebruiker van MRA. zowel om routes te plannen als te delen met mede reizigers, en ze op mijn telefoon, tom tom of garmin te gebruiken.
Na de reis maak ik graag een fotoboek met de route op de eerste pagina!
Nu ben ik 2x in schotland geweest en heb daar 2 verschillende routes gereden, kan ik deze op een of andere manier in 2 verschillende kleuren op een en dezelfde kaart weergeven om een afdruk van te maken?
Iemand suggesties?
Groet Thijs
-
Thijs, even zo uit het hoofd. Als je route 1 opent en je gaat dan in het linker menu naar de keuze 'Routes', dan zie je rechts boven de knop 'Toevoegen'. Hiermee kun je dan route 2 selecteren, die dan in een zelfde kleur op de kaart wordt getoond. Schermprintje en klaar. Of is dit niet wat je bedoelt?
-
Bijna, ik wil ze eigenlijk in 2 seperate kleuren op het scherm hebben, 1 route in 2023 1 route in 2025. ben ook al bezig met het wegschrijven als tracklogs, maar daar krijg ik er vooralsnog ook geen 2 tegelijk in beeld
-
Maak een nieuwe lege route aan en via het linkermenu routes kun je ze beide in beeld brengen, kleur kun je kiezen door op het vierkantje te klikken om een andere kleur te kiezen