Rijtijden verschillen
-
Vreemde tekst die ik wel kan wijzigen maar de fout blijft terugkomen.
Groter= zodra en systematisch=uitleggen -
Ik kan wel een aantal redenen verzinnen:
- er liggen een aantal tussenpunten naast de weg, dan geef je de mogelijkheid om een willekeurige weg te laten berekenen.
- er zit een stuk van 70km zonder tussenpunten, ook hier kijkt de app naar een eventuele alternatieve berekening
- rond de punten 31-34 (oid) zijn er wegwerkzaamheden, dus ook hier zal er een alternatieve berekening komen
Los deze punten eens op (zet "verkeer" altijd even aan) en kijk dan nog eens.
-
Ik ben het spoor bijster met betrekking tot de rijtijd van een route.
De route is 305km en heeft 3 stops. De totale stoptijd is 2:50 uur/min
Voordat ik de route open, via de website, geeft MRA aan dat de rijtijd 6:15 uur/min is.
Zodra ik de route open staat de rijtijd aangegeven als 7:27 uur/min
Dan open ik de route op mijn telefoon om te navigeren en staat er 6:15 uur/min
Ik klik op "Navigeer" en dan staat er 4:36 uur/min +0 uur 18mKan iemand mij uitleggen waar door dit komt.
@Robineke de pauzetijden die je hebt ingevoerd in de route neemt de navigatie sowieso niet mee in de berekening. Dus het klopt dat de navigeertijd van 4:36 daar geen rekening mee houdt. Die pauzetijden zijn alleen voor het plannen van je route handig zodat je kunt zien hoe lang een dag eventueel kan duren.
-
@Robineke de pauzetijden die je hebt ingevoerd in de route neemt de navigatie sowieso niet mee in de berekening. Dus het klopt dat de navigeertijd van 4:36 daar geen rekening mee houdt. Die pauzetijden zijn alleen voor het plannen van je route handig zodat je kunt zien hoe lang een dag eventueel kan duren.
@Rob-Verhoeff klopt, punt 4. in de lijst

Overigens worden de pauzetijden die je invoert, in de XT wél meegenomen, als je de 1.2 exporteert. -
Ik kan wel een aantal redenen verzinnen:
- er liggen een aantal tussenpunten naast de weg, dan geef je de mogelijkheid om een willekeurige weg te laten berekenen.
- er zit een stuk van 70km zonder tussenpunten, ook hier kijkt de app naar een eventuele alternatieve berekening
- rond de punten 31-34 (oid) zijn er wegwerkzaamheden, dus ook hier zal er een alternatieve berekening komen
Los deze punten eens op (zet "verkeer" altijd even aan) en kijk dan nog eens.
@Lex.Kloet.RX Er was 1 punt te ver naast de route en 1 punt niet in de juiste volgorde (wel dom van mij)
Nu zijn de tijden gelijk m.u.v. de navi modus.Waar zet ik "verkeer" aan??
-
@Rob-Verhoeff klopt, punt 4. in de lijst

Overigens worden de pauzetijden die je invoert, in de XT wél meegenomen, als je de 1.2 exporteert.@Lex.Kloet.RX Exporteren. Ik exporteer niets. Maak de route in MRA website en dan navigeer ik in de app. Dan behoef je niets te exporteren.
Of zie ik iets over het hoofd? -
@Lex.Kloet.RX Exporteren. Ik exporteer niets. Maak de route in MRA website en dan navigeer ik in de app. Dan behoef je niets te exporteren.
Of zie ik iets over het hoofd?@Robineke Nee, je ziet niets over het hoofd!
Waar zet ik "verkeer" aan??
Account > Navigatie instellingen > Functioneel > Verkeersinstellingen > 4 beschikbare toggles.
-
@Lex.Kloet.RX Exporteren. Ik exporteer niets. Maak de route in MRA website en dan navigeer ik in de app. Dan behoef je niets te exporteren.
Of zie ik iets over het hoofd?@Robineke je ziet niets over het hoofd, dat was een extra toegift van mij vanwege die pauze-tijden

-
@Robineke Nee, je ziet niets over het hoofd!
Account > Navigatie instellingen > Functioneel > Verkeersinstellingen > 4 beschikbare toggles.
@Rob-Verhoeff en in de planner dat icoontje met 3 kaarten aan de rechterkant openklappen en dan bijna onderaan.
-
@Robineke Nee, je ziet niets over het hoofd!
@Rob-Verhoeff ja die stonden al aan. Toch dank voor het melden. Dacht dat je de webversie bedoelde.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login