Hoogte als dataveld
-
Kan de app (in mijn geval Android) ook als "data veld" de hoogte aangeven? Puur voor de beving van m'n route. Dus naast bv ETA, afstand tot volgende afslag, de hoogte.
-
Hi Paul,
-
Afstand tot bv. de volgende afslag wordt gewoon gegeven in de app. Meen ook afstanden tot aan volgende routepunt.
-
Hoogteverschillen aangeven? Tenzij je in bergen rijdt zie ik daar het nut niet zo van in eerlijk gezegd. De app (en meen ook de online routeplanner) heeft deze optie niet ingebouwd. Waarschijnlijk zal dit ook niet gebeuren.
Toch nieuwsgierig: waarom wil je hoogte/hoogteverschillen zien in de app/routeplanner?
-
-
ik vind hoogte ook leuk om te zien. gebruik dit ook altijd op mijn zumo. vooral in heuvel landschap ik het leuk om te zien of je op een top in de regio bent en dan vaak van het uitzicht genieten. in de bergen weet je normaal gesproken met aanduidingen voor passen of en waar je bent ten opzichte van de top.
-
Hi Paul,
-
Afstand tot bv. de volgende afslag wordt gewoon gegeven in de app. Meen ook afstanden tot aan volgende routepunt.
-
Hoogteverschillen aangeven? Tenzij je in bergen rijdt zie ik daar het nut niet zo van in eerlijk gezegd. De app (en meen ook de online routeplanner) heeft deze optie niet ingebouwd. Waarschijnlijk zal dit ook niet gebeuren.
Toch nieuwsgierig: waarom wil je hoogte/hoogteverschillen zien in de app/routeplanner?
@Nomko-Nomden als je alleen in Nederland rondtoert heb je er inderdaad geen kl*ten aan. Ik woon in de Eifel en ben regelmatig bij de "buren" (Westerwald, Moezel, Hunsrück, etc.) onderweg en dan interesseert hij mij zeker wat de hoogte is. Ik ben ook geregeld met cabrio/motor/camper in het hooggebergte, dan is het gewoon nuttig om te weten hoe hoog je zit.
-
-
Hi Paul,
-
-
@Nomko-Nomden said in Hoogte als dataveld:
- dat was de vraag niet
-
Tenzij je in bergen rijdt
Nou, precies daarom dus...
-