benzine pompen dichtbij
-
Dichtbij, waar dan? en dit bleef over 100km staan. je kan er bij route als track niet naar toe navigeren
laatste versie 4.4.0
-
Dat viel mij ook op een keer. Heb er verder nooit aandacht aan geschonken. Ben ook benieuwd.
-
Mijn vermoeden is dat er steeds pompen in de buurt van de route/track zijn, ik gebruik die optie niet, maar zie tijdens routes vaak genoeg dit icoontje of dezelfde met een afstand erbij. Al vaak aangeklikt en van de optie gebruik gemaakt om een pomp aan te doen. Vaak als ik er op klik krijg ik ook meerder pompen te zien als er een paar in de buurt zijn.
Vooral in duitsland met veel wegwerkzaamheden is route als track niet handig naar mijn mening. -
@ErikMatthezing
Dat is een logische verklaring maar de vraagsteller meld dat dit over 100 kilometers bleef staan en niet naartoe te navigeren. Lijkt eerder een bug...?Mij viel het een keer op, geen idee of het vaker zo is want tijdens het rijden/navigeren luister ik meer naar de aanwijzingen en let ik meer op de weg dan dat ik naar het schermpje zit te kijken.
Tankstations plan ik meestal in op de route zelf. Dus ik rij er dan gewoon bij langs zeg maar, noodzaak voor mij om van de route af te wijken is er niet.
-
Dichtbij, waar dan? en dit bleef over 100km staan. je kan er bij route als track niet naar toe navigeren
laatste versie 4.4.0
@Hns_Brwr said in benzine pompen dichtbij:
je kan er bij route als track niet naar toe navigeren
Klopt. Een track is een track, daar kun je geen WP op invoegen.
Er is voor gekozen om de melding wel te tonen. Dat die lange tijd op "dichtbij" blijft staan heb ik helaas geen verklaring voor.