route calculatie werkt sinds vanmiddag niet. ?
-
melding is "MyRoute-app The route calculation seems to take very long. You can try resolving this by shortening your route or by adding a waypoint between your current waypoints." ??
-
Heb inderdaad exact hetzelfde. Zelfs met een route bestaande uit 2 punten. Korter kan niet !!! Wat is er aan de hand ???
-
We zijn wat zaken aan het updaten en soms geeft dit helaas een tijdelijke storing voor de gratis OSM kaart
-
Dank voor antwoord.
Ps. Ik heb lifetime gekocht. -
We zijn wat zaken aan het updaten en soms geeft dit helaas een tijdelijke storing voor de gratis OSM kaart
Wat is de oplossing, zeer vervelend
-
@Corjan-Meijerink Tijdelijk ongemak waarmee te leven valt. Alle grote verbeteringen van de laatste tijd maken dit ‘euvel’ tot een stofje.
-
I am still experiencing this today "The route calculation seems to take very long. You can try resolving this by shortening your route or by adding a waypoint between your current waypoints."
How long will this "temporary" problem last? -
Hopefully resolved tomorrow for good.
Using HERE / TomTom should work just fine. -
Vanavond een route proberen te maken voor a.s. weekend met de generator. Doel was een route van ± 250 km, vanuit Roelofarendsveen (in de buurt van Leiden) in zuid-oostelijke richting. Het eerste resultaat, geen routes beschikbaar, tip, maak geen routes richting de zee! Andere pogingen resulteerden in routes van 350 tot 400 km i.p.v. de gevraagde ± 250km.
Na lang getwijfeld te hebben of de betaalde "Gold" versie een meerwaarde zou hebben t.o.v. de gratis versie, heb ik een maand geleden toch de Gold versie gekocht, en was blij dat met de Connector optie mijn problemen met de Garmin Thread-app i.c.m. mijn Zumo XT2 ogenschijnlijk opgelost waren.
En dan nu, na de 1e de beste update, meteen weer nieuwe problemen. Ik ben geen software kenner, maar ik neem toch aan dat updates getest kunnen worden voordat ze verspreidt worden.
-
Het ligt soms aan externe problemen buiten hun wil om ! We kunnen hen alleen maar hun moreel ondersteunen !
-
Updates worden wel degelijk getest en de oorzaak van de storing is buiten de update om hoewel de timing er mee samen valt
Soms gaat alles mis helaas.We zijn er non stop mee bezig, morele ondersteuning is inderdaad alles wat op dit moment mogelijk is.
Overigens werken onze 2 premium kaarten HERE / TomTom uiteraard probleemloos.