Seizoensafsluitingen uitschakelen tijdens navigeren
-
Recent heb ik dit onderwerp al eerder voorbij zien komen, alleen ik kan het niet meer vinden.
Voorbeeld:
Ik wil op dit moment een route rijden over de Col de Sarenne. In werkelijkheid is deze weg nu open, in Google Maps ook, maar in HERE is dat nog niet verwerkt en is de weg tijdelijk gesloten.Voor het maken van de route is dat geen probleem, want ik kan daar gemakkelijk de knop "Uitschakelen seizoensafsluitingen" indrukken en ik krijg dat alsnog de route over deze weg te zien. In de app lukt het mij alleen niet om de route zo te navigeren. Hier zie ik ook een schuifje "seizoensafsluitingen", maar ik krijg het niet voor mekaar om de route zonder allemaal extra lusjes in beeld te krijgen.
Ik doe waarschijnlijk iets niet goed..., alleen weet even niet wat...
-
@CD130 Ik krijg het in de app alleen voor elkaar als ik de route navigeer als track. Dan kan ik zondermeer over de pas rijden (met een waarschuwing dat de weg afgesloten is). Pas als ik de route als route wil navigeren dan krijg ook ik met geen mogelijkheid de app zover dat hij mij over die pas loodst! Die knop in de app maakt dan inderdaad geen zak uit. Wellicht toch iets voor @Corjan-Meijerink om nog eens onder de loep te nemen (build 391).
-
@Rob-Verhoeff thanks Rob! Fijn dat je de moeite hebt genomen om het te testen