A24 kaartmateriaal updaten
-
Vandaag over de A24 gereden. Helaas gaat dit in de route planner en de navigatie nog niet goed terwijl de weg al wel open is. Het zou mooi zijn als dit geüpdatet wordt zodat dit op de goede manier wordt aangegeven . Want nu wordt je elke keer het bos ingestuurd en verandert de navigatie op een manier die je niet zou willen.
-
Voor deze update moet de kaartleverancier zorgen, zodra zij dit in de kaart hebben verwerkt zal dit ook in de app en planner verwerkt zijn.
-
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA
Dank je Hans, dat is inderdaad wat moet gebeuren. -
@Piet65 om welke kaart gaat het? met HERE heb ik geen problemen.
-
@Nomko-Nomden Ik weet niet zeker welke kaart het is. Zie de schermprint
-
even gekeken in route planner. Here herkent A24 niet, TomTom wel. Here loopt meestal achter. TomTom geeft ook aan tol en dat is goed.
vroeger had ik copilot met oude kaarten en het was altijd leuk om door weilanden te rijden terwijl er toch al een weg was.
-
@Bouke-Ent said in A24 kaartmateriaal updaten:
even gekeken in route planner. Here herkent A24 niet, TomTom wel. Here loopt meestal achter. TomTom geeft ook aan tol en dat is goed.
vroeger had ik copilot met oude kaarten en het was altijd leuk om door weilanden te rijden terwijl er toch al een weg was.
das grappig!
ik heb in de MRA web routeplanner al een route dwars over de nieuwe A24 gemaakt in HER zonder enige problemen! -
@Nomko-Nomden said in A24 kaartmateriaal updaten:
@Bouke-Ent said in A24 kaartmateriaal updaten:
das grappig!
ik heb in de MRA web routeplanner al een route dwars over de nieuwe A24 gemaakt in HER zonder enige problemen!inderdaad nu wel..... tol vermijden werkt nu ook
-
@Bouke-Ent ik had ook de route kunnen plannen door de tunnel, echter in auto rijdend werd alsnog de route aangepast door de benelux tunnel.
-
@Piet65 said in A24 kaartmateriaal updaten:
@Bouke-Ent ik had ook de route kunnen plannen door de tunnel, echter in auto rijdend werd alsnog de route aangepast door de benelux tunnel.
ik heb nog niet met nieuwe versie van MRA Next gereden. maar is er een verschil als je kiest voor route of route als track ? ben wel benieuwd hoe dan Next hiermee om gaat. heb wel een klein testje gedaan met een geblokkerde brug met Here in frankrijk. route in osm gemaakt want die pakt net als tt de brug wel en toen geladen in Next met route als track en toch werd route/track (blauw/wit) omgeleid.
-
Zaterdag en vandaag keurig een route door de tunnel gereden met MRA. Geen problemen hier.