MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

overzicht offline kaarten

[App] Suggestions and Discussion
    5
    10
    437
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Rob-z
      Rob-z last edited by

[MyRoute-app] Is er ergens een overzicht van de offline kaarten? Ik wil kaarten online zetten maar dan niet heel Europa. Denk aan de grotere landen waarvan ik slechts een deel wil downloaden.

Is daar een overzicht van zodat ik de juiste regio's kan kiezen?

Corjan Meijerink Rob Verhoeff Con Hennekens 3 Replies Last reply Reply Quote 0
      • Corjan Meijerink
        Corjan Meijerink administrator @Rob-z last edited by

@Rob-z nee, die is er helaas niet

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Rob Verhoeff
          Rob Verhoeff @Rob-z last edited by

@Rob-z Heel Europa is slechts 18Gb. Met de hoeveelheid geheugen van de telefoons tegenwoordig is het downloaden van een compleet land voor je vakantie nauwelijks meer een aanslag op de dataopslag van je telefoon.

BMW K1600GT-P (2013) with BMW Navigator V | Nolan N100-5 with Sena 30K
          iOS on iPhone 13 (mounted on Quadlock)
          Apple CarPlay in VW T-Roc (wired)
          Routelab on MacBook Air & iMac (Ventura & Monterey)

• Con Hennekens
            Con Hennekens @Rob-z last edited by

@Rob-z, dat overzicht staat toch gewoon in de app, bij het downloaden van offline kaarten?

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
            I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

Rob-z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Rob-z
              Rob-z @Con Hennekens last edited by

@Con-Hennekens Misschien niet goed uitgelegd, maar ik zou graag een kaart zien zodat je ziet, en daar van af kan leiden, welke gebieden je dekt als je een bepaald gebied download. Inderdaad dat is dat lijstje. Net als bij TomTom.

• Rob Verhoeff
                Rob Verhoeff last edited by

@Rob-z Die wens is recent voorbij gekomen op het forum en wordt vooralsnog niet geïmplementeerd. Ik kan alleen het topic niet zo snel vinden omdat er nogal wat zijn waarin de tekst 'offline kaarten/maps' aanwezig zijn in de diverse secties.

BMW K1600GT-P (2013) with BMW Navigator V | Nolan N100-5 with Sena 30K
                iOS on iPhone 13 (mounted on Quadlock)
                Apple CarPlay in VW T-Roc (wired)
                Routelab on MacBook Air & iMac (Ventura & Monterey)

• Rob-z
                  Rob-z last edited by

Zo moeilijk lijkt mij dat niet. Het hoeft ook niet geïmplementeerd te worden. Enkel beschikbaar op de site van MRA.

Zie hier enkele voorbeelden. Dan kan je de gebieden vinden en dan aanklikken in de lijst die in de app staat i.p.v. alles aanklikken.

Als ik binnenkort eens tijd heb ga ik het e.e.a. uitpluizen en kijken of ik zoiets voor elkaar krijg.

Scherm­afbeelding 2024-08-30 om 14.14.56.png Scherm­afbeelding 2024-08-30 om 14.15.24.png Scherm­afbeelding 2024-08-30 om 14.15.50.png

Con Hennekens 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Con Hennekens
                    Con Hennekens @Rob-z last edited by

@Rob-z, Hoe makkelijk was het om al die kaartjes te googlen? De provincienamen komen overeen met de namen in de downoadlijst... 😉

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
                    I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

Rob-z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Rob-z
                      Rob-z @Con Hennekens last edited by

@Con-Hennekens Yep, ik ben er even voor gaan zitten. Heb inderdaad de betreffende provincies gevonden uit het lijstje en alleen de provincies die ik doorkruis of net daarnaast (voor het geval je moet omrijden) gedownload. Scheelt aanzienlijk wat GB's 😉

• white.mouse
                        white.mouse last edited by

@Rob-z Inderdaad gemakkelijk als dit gewoon via een overzichtspagina op te vragen is ergens op de site.
                        Voor Duitsland heb ik zelf inderdaad even moeten zoeken voordat ik helder had welke gebieden wel en welke voor mij niet interessant waren om te downloaden. En de voorbeelden liggen er nu. Nu nog de pagina!

met een R1250RT met TFT en BMW Connected Ride App; de Garmin Zumo XT en My Route App in combinatie met de Carpuride W702 (voor Android op de Motor!)

• 1 / 1
                        • First post
                          Last post
                        ACTIVE USERS
                        POPULAR TOPICS
                        • route maken maar routepunten verdwijnen

• Next Update 4.3.8 - 386 (iOS) wann ?

MY GROUPS