Zeer goede ervaring: week in Wales
-
Ik ben een week in Wales geweest en ben zeer onder de indruk van MRA. De meeste kinderziektes zijn eruit.
Nog een enkel puntje dat opgelost gaat worden (ik weet dat er hard aan gewerkt wordt bij HERE) en dat is dat je bij ELKE rotonde de 1e afslag moet nemen. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat opgelost gaat worden.
De afwezigheid van de kaart waar ik vaak last van had, heb ik met de laatste update niet meer.
Kortom, MRA is een topproduct dat steeds verder doorontwikkeld wordt, ook voor Apple Carplay.
Dank aan het MRA team en speciaal aan @Corjan-Meijerink!
-
@Dikke-Wim said in Zeer goede ervaring: week in Wales:
Nog een enkel puntje dat opgelost gaat worden (ik weet dat er hard aan gewerkt wordt bij HERE) en dat is dat je bij ELKE rotonde de 1e afslag moet nemen. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat opgelost gaat worden.
Dan maar hopen dat Here snel met een update komt... (al heb ik ergens gelezen dat die er al is!).
Overigens fijn dat je zo genoten hebt!
-
@Dikke-Wim dank! Fijn om te lezen
-
@Rob-Verhoeff said in Zeer goede ervaring: week in Wales:
Dan maar hopen dat Here snel met een update komt... (al heb ik ergens gelezen dat die er al is!).
Ik heb de post gevonden. Deze zou opgelost moeten zijn: https://forum.myrouteapp.com/topic/6904/roundabout-issue-solved