navigation next app
-
hi, ik had 2 apps op mijn telefoon. mra en navigation next. nu heb ik mra gedownload maar navigation next kan ik niet vinden. is dit nu 1 app geworden?
-
@arian-van-duijne correct - genaamd “MyRoute-app”
-
@Corjan-Meijerink ok thanks
-
@arian-van-duijne nu ik toch aan het vragen ben: ik wil een rondrit maken vanaf mijn positie en krijg vaal deze melding. wat betekend dit?
-
@arian-van-duijne hoe kan ik een foto bijvoegen?
-
This post is deleted! -
@arian-van-duijne said in navigation next app:
@arian-van-duijne how can I attach a photo?
When replying, Click on the far right icon located under the title.
-
@arian-van-duijne said in navigation next app:
hoe kan ik een foto bijvoegen?
-
Swipe de knopjes balk naar links en de volgende knop wordt zichtbaar:
-
-
@arian-van-duijne Dit kan komen doordat je een specifieke lengte in een specifieke kronkeligheid, en een specifieke richting vraagt waarin de app het niet lukt aan alle 3 de eisen te voldoen.
Dit zie je vaak bij start locaties die "restricties" hebben richting bepaalde richtingen... Zoals in jouw geval alles behalve N, N/O en Z/O, wat komt door de hoeveelheid water waar je in de regel met een motor niet lekker op kan varen.
Wat kan helpen is de richting iets aanpassen of de lengte iets verkorten. De lengte slider is evident, maar dat kleine symbooltje daarnaast is de richting indicator. Als je daar op klikt kan je rouleren tussen de richtingen. Ik denk dat als jij een route plant ri. ZZ/O ipv ZZ/W zoals nu in je screenshot, je een goeie kans hebt op een geslaagde route. Of pas de lengte iets aan... Immers is het aantal wegen waar jij lengte kan maken vanuit jouw start locaties in die richting natuurlijk wel redelijk beperkt.
Zie hieronder de richting indicator knop
-
thank you