Whisky Distilleries Scotland
-
Voor wie naar schotland gaat en een Whiskey Distillery zoekt...
https://www.myrouteapp.com/route/open/8860901
Klik op de link, sla het bestand op als... ov2 (POI) of .csv(POI)
Daarna uploaden als POI en bij het plannen van een route zichtbaar maken. -
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA
Wauw, wat handig Hans!Twee vragen:
- Hoe upload je alleen de POI's?
- Heb je ook zoiets van Wales?
Ik hoor graag van je!
-
Nee, Wales heb ik (nog) niet.
Staat erbij hoe je ze upload. -
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA Omdat ik toch niet naar Schotland kan komen door jong gezin, heb ik een eigen whisky warehouse in mijn kast...
-
@Stefan-Hummelink, wanneer doen we de proeverij?
-
@Dikke-Wim, Het staat er inderdaad bij
Daarna importeren als elke andere POI library
-
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA en @Stefan-Hummelink
Eén van jullie maakt een spelfout! -
@Con-Hennekens Je bent van harte welkom! Lijkt me wel wat ver rijden voor een paar drams. Mocht je de tocht aanvangen, voel je bij deze uitgenodigd!
-
@Con-Hennekens Aangezien @Hans-van-de-Ven-MR-MRA als TS de topic opende met dit goddelijke drankje uit Schotland, is het Whisky zonder e. Als we ook Ierse whiskey of Bourbon erbij willen schalen, dan mag de "e" er ook bij maar dan wel zoals hieronder.
Het beste om ook de whisk(e)y snobs zoals ik te bekoren, is het zoals ik net deed veiliger om Whisk(e)y te schrijven.
-
Opgelost
-
-
-
@Con-Hennekens said in Whisky Distilleries Scotland:
Daarna importeren als elke andere POI library
Dat was eigenlijk mijn vraag. Hoe kun je de file importeren?
Ik hoor graag van je!
-
De link openen, dan kiezen voor opslaan als csv(POI) of ov2(POI).
Het bestand staat dan in je download folder.
Dan naar routeplanners, kies uploaden en klik op het 4e tabblad POI.
Dan klik op de knop om het bestand te selecteren.
Eenmaal geüpload.
Open een route, ga naar points of interest en klik op het 3e tabblad bibliotheek.
Klik op de checkbox voor het bestand, inzoomen op schotland -
-
Dankjewel Hans! Het is gelukt.
Vreemd dat ik heel erg moet inzoomen om de icoontjes te zien. Bij jou is dat al zichtbaar als je veel minder inzoomt (zie jouw foto boven).
Heb jij enig idee hoe dat kan?
-
Niks speciaals, wel een groot scherm...
-
To import someones map just click on '+Use route' (sorry but I don't know the Dutch word. Button right of Opslaan als) and it's right in your route list.
I have been to most of the distilleries and I highly recommend doing a distillery tour
-
@Stephane-30 you're now an AA-member?
-
@Stefan-Hummelink
Great selection, and they look well tried. looking at some bottles i think you may need another visit, although route looks very long,
cheers Charlie -
@Charlie-2 another visit to Scotland? Haha have never been there! All my bottles have been bought here in the Netherlands... Would love to visit Scotland but have got no spare time for it, nor the funds