Storende fout in de Here kaart.
-
Ik heb een probleem in Zoetermeer. Als ik gewoon van af bv Ede naar huis rijdt en verder geen route punten plaats maar wel naar de opgegeven locatie van mijn huis rijdt, stuurt de Here kaart mij van de Nieuwe Hoefweg via de Zernikeweg richting de Florence Nightingalelaan. Dit kan helemaal niet er zit een fietspad tussen !
De route zou moeten zijn Nieuwe Hoefweg, Australië weg, Olof Palmelaan Florence Nightingalelaan. waarschijnlijk komt dit door Google want daar staat de Zernikenstraat vermeld als Java Laan. Maar daar en tegen staat op Google Maps wel degelijk dat de verbinding tussen de Hoefweg en de Zernikestraat een fietspad is. Er zitten helaas veel foutje in de diverse kaarten lees ik hier en daar. Dat is storend.Hoe kun je dit melden bij HERE.
Groetjes René Bol
@René-en-Charissa-Bol said in Storende fout in de Here kaart.:
HERE kaart.@René-en-Charissa-Bol said in Storende fout in de Here kaart.:
Hoe kun je dit melden bij HERE-kaart.
@René-en-Charissa-Bol said in Storende fout in de Here kaart.:
Ik heb een probleem in Zoetermeer. Als ik gewoon van af bv Ede naar huis rijdt en verder geen route punten plaats maar wel naar de opgegeven locatie van mijn huis rijdt, stuurt de Here kaart mij van de Nieuwe Hoefweg via de Zernikeweg richting de Florence Nightingalelaan. Dit kan helemaal niet er zit een fietspad tussen !
De route zou moeten zijn Nieuwe Hoefweg, Australië weg, Olof Palmelaan Florence Nightingalelaan. waarschijnlijk komt dit door Google want daar staat de Zernikenstraat vermeld als Java Laan. Maar daar en tegen staat op Google Maps wel degelijk dat de verbinding tussen de Hoefweg en de Zernikestraat een fietspad is. Er zitten helaas veel foutje in de diverse kaarten lees ik hier en daar. Dat is storend.Hoe kun je dit melden bij HERE-kaart
Groetjes René Bol
-