In Zoomen op iPad in forum items
-
Als ik in het forum onderwerpen bekijk gebruik ik frequent een iPad. Omdat het lettertype van de item tekst wat klein is probeer ik dat op te lossen door de schermweergave wat groter te maken door in te zoomen. Dan bevriest het scherm steevast. Is dan alleen weer los te krijgen door vanaf de rechter zijkant het menu zichtbaar te maken. Ik hoop dat dit te fixen is. Ja ik weet dat een leesbril opzetten ook zou kunnen helpen maar gemak dient de mens
-
@Marinus-van-Deudekom You could adjust the settings for your iPad. Accessibility > Display and Text size.
-
@Nick-Carthew the problem is not alone the text size but it has to do with how MRA reacts on an iPad.
With Android is more the same but there you can easily Scroll back to normal size without any problems -
@Marinus-van-Deudekom @Corjan-Meijerink komt er nog een oplossing voor dit iOS probleem
-
@Marinus-van-Deudekom niet zo snel nee denk ik. Klinkt niet als iets wat ik zo gemakkelijk kan regelen
-
@Corjan-Meijerink dat is jammer. Ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben die er last van heeft. Aan de andere kant ik een Apple zijn niet de beste vriendjes
Het grappige is dat het op mijn Android telefoon geen gedoe oplevert, maar Android en ik zijn wel beste maatjes