De zoveelste track/route vraag
-
Re: routes/Tracks
zojuist een route die ik vond op MRA aangepast en het het startpunt gewijzigd via een omweg (andere site)
vervolgens als track opgeslagen, werkt goed, appeltje eitje volgens mij.
Ik vraag me alleen af, aangezien ik geen waypoint meer heb wat gebeurd er als ik een afslag mis.
word ik terug geleid naar de track, of moet ik zelf kijken waar deze loopt en er naar toe rijden
overigens gebruik ik voor de navigatie Osmand, maar ik twijfel of het niet makkelijker is om zowel de mra navigatie als de app aan te schaffen, dan heb ik alles binnen handbereik zonder te veel gedoe
(ik hoop dat ik duidelijk ben) -
@sander-t When navigating a track you will be guided back to the track in the event of a detour.
My advice would be to take out a subscription for MRA navigation. You can try it free for two weeks. -
thx for your reply!
i already used up my two weeks trial period a long time ago.
Currently using Osmand for navigation, but since i get/make my routes/track almost always from MRA it would be logical to spend some cash for this great app. -
Go for it!
-
@sander-t, je kunt natuurlijk een of meer maanden een maand-abonnement nemen tot je zeker weet dat je je voor langere tijd wilt binden. Prijs is niet echt veel.
Wat ik me afvraag is waarom jij een ander programma nodig hebt om het startpunt te wijzigen? Zo te horen heb je een routetrack geïmporteerd (anders zou je gewoon je eerste WP kunnen verplaatsen). Je kunt een routetrack converteren naar een route. Dan krijg je routepunten en kun je ermee doen wat je wilt.
-
@Con-Hennekens thx voor de hulp Con.
Ik maak te weinig gebruik van mra om alle in's en out's te weten, maar ik heb oa de rijrichting omgedraaid, ik dacht dat dat niet mogelijk was met een basic abbo van mra. -
@sander-t, nee dat klopt inderdaad, dat kan alleen in de betaalde versies. Ik kan je geruststellen, ik ken óók (nog steeds niet) niet alle ins en outs