ineens grijs scherm
-
Vandaag een hele mooie route door de Veluwe gereden, toen we bijna thuis waren had ik even gekozen om navigatie te stoppen, daarna krijg je de keuze of je t echt wil stoppen, dit heb ik even laten staan, na enkele km's heb ik alsnog navigatie hervatten gekozen, en toen was het scherm ineens grijs, intercom werkte nog gewoon muziek via telefoon ook, maar mra navigatie liet het ineens afweten, geen idee hoe en waarom, dat was op een Android toestel versie 13 5.1
-
@marc-van-der-heijden, Ik ervaar dit gedrag ook regelmatig. Vooral op mijn CAT telefoon, die veel minder krachtig is dan mijn P30 pro. Dus misschien is dat een factor hieron. Daarnaast ervaar ik dit gedrag alléén in online mode (met goede internet verbinding) maar niet in offline mode. Dus misschien zit daar ook een factor die bijdraagt.
Misschien kunnen andere lezers dit ook eens bijhouden en bevestigen (of juist niet).
-
@Con-Hennekens, om mezelf even aan te vullen: Inmiddels is me duidelijk dat dit zich voordoet zowel in offline als in online mode. Het starten vanuit de resume functie werkt dan niet. Maar haal ik hetzelfde adres op uit de zoekfunctie (favorieten) dan werkt het wèl gewoon.