Suggestie: naam routepunt (via én vormpunt) vasthouden bij verplaatsen.
-
Bij verplaatsen van een via- of vormpunt die je een naam hebt gegeven, wordt de naam vervangen door de naam van de nieuwe locatie. Dus als je de naam van bijvoorbeeld "Eindhoven" of "Kasteel Loevenstein" iets/meer verschuift, moet je opnieuw de naam intypen.
Suggestie: de naam van een zelf ingegeven routepunt behouden bij verschuiven
-
Tip, pas de namen van deze viapunten pas als laatste aan.
-
@Dikke-Wim Ik vind dit zelf ook rete irritant, en ja, op het laatste aanpassen werkt, maar soms lukt dat niet helemaal... Bij vereiste verplaatsingen plaats ik vaak een nieuw rp op de plek waar het rp naar toe moet, en kopieer dan de info teksten. Dat is sneller dan opnieuw typen en je houdt het origineel.
Daarna de origineel verwijderen.
-
@StefanHummelink
Zet de gewenste naam van het routepunt ook in de notitie, dan kun je bij verplaatsen de naam uit de notitie kopieeren en plakken
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master In mijn notitie staat al de omschrijving van routepunt naam haha.
-
Dat werkt inderdaad suboptimaal. Uiteraard manieren om er omheen te werken maar ik snap de irritatie
-
Ik ben nog even zoekende als je bepaalde tekst in beeld wilt hebben tijdens navigeren, moet je deze tekst dan in Name of in de Note opnemen?
-
@Corjan-Meijerink
Dank je Corjan! Ik zoek geen 'oplossingen' die 'onhandig' zijn (work arounds) in mijn ogen en die ik al ken. Wel probeer ik aan te geven waar MRA verbeterd kan worden.Dat is immers de opzet van dit deel van het forum voor bèta-testers.
-
Dit deel van het forum is gewoon openbaar
Maar de suggestie is genoteerd - alleen wordt zeker niet direct iets mee gedaan. -
@StefanHummelink hoe kan ik hier in de groep iets posten aub ?
-
@Stefaan-jacobs, volgens mij heb je dat zojuist gedaan?
-
@Stefaan-jacobs click in the general discussion link top left and you will see a button to start a new post.