MRA and NAV Next
-
Are routes in the computer version of MRA created the same way routes in Navigation. Next are created. Same keys do the same thing in both versions? Anyone know know yet?
-
The planning feature of MRA Mobile is actually an embedded window to the website. So yes, everything you do there is equal to things online in your webbrowser on a computer. But I can ensure you it is a lot easier to use a browser on a computer with a mouse, concerning the accuracy of placing Waypoints.
-
@Con-Hennekens Als je in de Next App de routes van je "vrienden" wil zien is dat super simpel en mooi overzichtelijk. Als je dat via het routelab doet wordt het ineens gecompliceerd, eerst een vriend aanklikken, dan in het paginamenu op routes klikken want in het overzicht van je vriend staat wel een optie om zijn gepubliceerde routes te zien maar dat is kennelijk iets heel anders want dan komen er geen routes. Heeft meer weg van de optie bibliotheek waar je routes kunt vinden aan de hand van een kaart.
Gaat er dat straks allemaal hetzelfde uitzien -
@Marinus-van-Deudekom-0, Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven, want ik zit niet in het ontwikkelteam Ik ben maar gewoon een gebruiker, net als jij. Wel weet ik door veel te lezen op het forum dat men er op termijn naar streeft om de online features van de website native in de app in te bouwen. Dus dat er vooruitgang geboekt gaat worden, dat staat voor mij wel vast. De termijn? tsja, wie zal het zeggen?