Andere kleur navigatielijn naar startpunt route
-
Hallo,
Misschien kwam het hier al aan bod, maar ik kan het niet direct terugvinden.
Is het een idee om bij het inladen van een route de navigatielijn tot aan het startpunt een andere kleur te geven? Nu vind ik het soms moeilijk om te zien hoe de navigatie mij tot dat startpunt brengt. Vooral de stukken waar de route en de rit naar het startpunt elkaar overlappen.
Grtn,
Bart -
@Bart-DM even omhoog brengen. Ik denk dat door de Carplay-drukte dit item in de diepte verdween. Graag visie van MRA
-
Hahaha, dat mag altijd!
Hebben er nog niet echt over nagedacht. Persoonlijk zie ik niet heel veel toegevoegde waarde. Hoor dus ook graag wat anderen denken
-
I agree with @Corjan-Meijerink I don't see a need for this.
-
Het eerste punt in je route is altijd een via-punt. Dat punt kun je sowieso een afwijkende kleur geven om de start van je route kenbaar te maken. Ik heb een afwijkende kleur van de aanloop naar een route nog niet gemist.
-
Sorry @Bart-DM, ik denk dat niemand jouw idee wilt torpederen, maar ik zie ook niet echt toegevoegde waarde. De start van de route is gewoon je eerste routepunt.
-
@Con-Hennekens geen probleem. Als er geen draagvlak voor is dan lijkt het me evident dat dit niet uitgerold wordt.
-
@Bart-DM
I actually agree with you, specifically because very often when using tracks the route from your starting point to the start of the track is completely ignored and sometimes goes midpoint of the route or sometimes to the very end the route. -
@Steve-Lynch, that is actually a good reason. Most of us probably have have too little experience with driving tracks. On the other hand I would prefer a track to have a start and a finishpoint, and a question when you start navigating where you wish to start following the track.
-
@Con-Hennekens persoonlijk vind ik het kunnen kiezen van een kleur in het algemeen zeker een meerwaarde. Tijdens navigatie is de achtergrond vaak grijs blauw. Dus zou je duidelijk je navigatielijn kunnen onderscheiden.
-
@Alderweireld-Rudi-0, Het onderschijden van de navigatielijn is denk ik niet het probleem hier, die is contrasterend genoeg. Het verzoek was of het gedeelte van de navigatielijn tot het startpunt een andere kleur kon krijgen dan de rest van de lijn.
-
I just love the simplicity of using tracks on the phone when I’m out on the bike on my own.
I don’t ever need touch the screen, if I come across an issue the Track navigates me back on Track.
I generally have never used Voice prompts, I may try using the Beep functionality as my Samsung S10 is just loud enough to cut through the roar of the Tiger using the phone speaker.Here’s an example of the Route that the app generates to get me to the start of the Route-Track.
As you can see it cuts out 60% of the route using major A Roads.
I generally make my own Route to the start of the Route-Track and then start the Route-Track on the blue flag.