Even babbelen met MyRoute-app, wij maken het mogelijk...
-
Crisisberaad in Nederland
Vandaag crisisberaad in Nederland over de verscherping van de maatregels m.b.t. de corona crisis. Het is tijdens het schrijven van dit bericht nog niet duidelijk in hoeverre het wordt aangescherpt. Op dit forum wil ik graag voorkomen dat we een discussie krijgen over wat wel en wat niet goed is. Die discussie wordt al op een vaak bijzonder onprettige manier gevoerd op de bekende sociale media zoals Facebook. Met verbijstering kijk ik af en toe naar de vele berichten, het gaat er ongemeen fel aan toe tot doodwensen aan toe...
Zelf kies ik ervoor om niets meer te posten op de sociale media en ook niet meer te reageren op berichten van anderen m.b.t. de corona crisis. Ik hou me 100% aan de richtlijnen van het RIVM en onze overheid. Ook als deze vandaag worden aangescherpt zal ik me daaraan committeren, niets minder, maar ook niets meer.
Op zoek naar creatieve oplossingen
Als ondernemer en werkgever van 6 personen is het niet altijd makkelijk. Kunnen we ons hoofd boven water houden is een zorg, maar ook de contacten met het team. Ik mis bijvoorbeeld mijn dagelijkse 'bakkie koffie' met onze community manager Timo. Wij starten normaal gesproken altijd de werkdag met koffie en praten over van alles en nog wat. Een van zijn hobby's is mooie auto's en toeren en ik hou zowel van mooie auto's als motoren en zeker van toeren, gespreksstof voldoende dus. Maar ja, Timo werkt nu vanuit huis en ik zit of alleen op kantoor, of ik werk ook thuis.
Vandaar dat we een video conferentie software pakket hebben aangekocht waarmee we elkaar toch online kunnen zien en spreken. Want niet alleen Timo werkt thuis, ook Catalina, Daniel, Rick, Christian en Benjamin werken vanuit huis. Op deze manier zullen we elkaar via PC, tablet of smartphone dagelijks zien en spreken en er alles aan doen om MyRoute-app te behouden, te verbeteren en uit te breiden, zelfs ten tijde van deze crisis!
Babbelen met MyRoute-app
Het zal nog wel even duren voordat we zonder beperkingen onze hobby kunnen uitvoeren, persoonlijke contacten zijn tot een minimum beperkt. Wij willen daarom iedereen uitnodigen met ons in contact te komen via de hierboven benoemde software. Even babbelen over wat ons bezighoudt, de thuissituatie, of over onze gemeenschappelijk hobby reizen, routes maken en toeren!
Wat heb je daarvoor nodig?:
- Een PC, tablet of smartphone met microfoon en webcam;
- Een email adres.
Hoe kun je je aanmelden?:
- Stuur een mailtje via het contactformulier;
- Zet hierin het email adres waarop je bereikbaar ben en de dagen en tijden dat je kan.
En hoe verder?
- Wij zetten de afspraken in onze agenda;
- Je ontvangt een email met de datum, tijd en link;
- Klik op op de link en we kunnen babbelen .
Zo kunnen we toch nog gezellig praten over onze gezamenlijke hobby!
Misschien zie en spreek ik jullie later via een scherm, tot dan!
Met vriendelijke groet,
Michel van Hagen (MRA Founder)
-
Mooie oplossing om up-to-date te blijven met je Team en je Team met jou.
-
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder
Goed idee, ik heb me aangemeld! Ik ben vrijwel de hele week beschikbaar, dat was ik in het contactformulier vergeten te vermelden.