Walking with the new app
-
Now a positive sound about the new app! Today we walked a bit with a small route through the neighborhood. Navigation is going as planned. Is it also possible to build in a choice to have the map pointing north during navigation?
The track log also appears neatly in the correct folder.Nu een positief geluid over de nieuwe app! Vandaag een stukje gewandeld met een kleine route door de wijk. Het navigeren gaat zoals gepland. Is het ook mogelijk om een keuze in te bouwen om de kaart tijdens het navigeren naar het noorden te laten wijzen?
De tracklog verschijnt ook keurig in de juiste map. -
@rob-verhoeff Ook wel een keer lekker in deze dagen van vooral negatieve/kritische/opbouwende feedback hahaha.
-
@Rob-Verhoeff Bedankt voor het positieve geluid! De app kent 2 verschillende mogelijkheden om de locatie te volgen tijdens het bewegen. Klik rechtsonderin op de knop om te wisselen tussen de verschillende opties.
Bekijk vooral de volgende handleiding: https://ondersteuning.myrouteapp.com/support/solutions/articles/12000087448-handleiding-myroute-app-mobile
-
@corjan-meijerink ik heb de optie gevonden! Super. De pijl wijst altijd naar het noorden (nou ja, niet echt, maar wel naar het noorden van mijn scherm!). Precies dat wat ik wil tijdens het navigeren. Ik heb de term "RTFM" maar even op mijzelf losgelaten. Ik heb overigens in de algemene discussie nog wel een topic geopend over "battery drain".
Succes met het doorontwikkelen van de app. Ik ben er blij mee!