Alpen route 8 dagen
-
Beste allen,
Ik ben op zoek naar een mooi alpen route. Van Nederland naar Oostenrijk en dan lekker vele passen.
Ik kan niet iets echt geschikts vinden. Iemand suggesties?Ben wel een beetje aan het proberen geweest maar vindt het erg lastig om de juiste route te maken.
Groet Hendrik
-
Heb je al in de RouteXpert bibliotheek gezocht?
-
Hoi Hendrik,
Over drie weken vertrekken wij voor 10 dagen naar de Alpen & Dolomieten, waar we 34 passen gaan rijden.
Als je de eerste twee en de laatste twee dagen in één dag zou doen (betreft NL naar Schwarzwald v.v./plusminus 600 kilometer gerekend vanaf Utrecht) hou je exact 8 dagen over.
Hoewel de routes (nog) niet in de MRA-bibliotheek staan wil ik je wel op weg helpen en kun je de routes eens bekijken.
Geef maar een seintje als je interesse hebt. -
@arno-van-lochem ben zeker geïnteresseerd! . Alvast bedankt
Ik heb zelf ook al iets in elkaar gezet maar ben niet zo zeker van de route.
-
[list item](link url)
-
@hans-van-de-ven-mra-master Jazeker heb ik daar in gezocht, Maar vind het lastig deze aan elkaar te knopen. mede ook omdat er ook rondritten tussen zitten,
-
Hallo Hendrik, dit kun je opsplitsen, routes verzamelen en daar waar je een stuk wil gebruiken splits je deze en geef je deze een voor jou herkenbare baan, maar met de routes van @Arno-van-Lochem ga je ook veel plezier beleven.
-
@hans-van-de-ven-mra-master dat is idd een goede tip ik ga er mee aan de slag