Geen routes en vrienden meer te zien?
-
Hallo
Raar maar waar ? als ik inlog op mijn Mac zie ik mijn routes , vrienden en groepen niet meer? Heeft iemand hier ervaring mee? Als ik inlog op mijn PC van mijn werk (geen Mac)zie ik wel alles. -
Hallo
Raar maar waar ? als ik inlog op mijn Mac zie ik mijn routes , vrienden en groepen niet meer? Heeft iemand hier ervaring mee? Als ik inlog op mijn PC van mijn werk (geen Mac)zie ik wel alles.@Bel41 Ik heb alleen maar Mac en ervaar die problemen niet. Kun je je Mac eens herstarten en dan nog eens kijken? (De eerste vraag die ik krijg als ik een servicedesk bel... "Heeft u uw device al eens opnieuw opgestart? Wilt u dat dan eerst proberen?"
-
Hallo
Raar maar waar ? als ik inlog op mijn Mac zie ik mijn routes , vrienden en groepen niet meer? Heeft iemand hier ervaring mee? Als ik inlog op mijn PC van mijn werk (geen Mac)zie ik wel alles.@Bel41
Sorry if I'm saying something stupid, but are you sure you're logging in with the same account? I have a Mac too and I'm having no problems. -
Log uit jouw account en log weer in. Is het dan opgelost?
Zo niet, maak een service/support ticket (ondersteuningsticket) aan. Je kan de link voor het aanmaken van een support ticket hier vinden:
https://www.myrouteapp.com/support -
@Bel41
Sorry if I'm saying something stupid, but are you sure you're logging in with the same account? I have a Mac too and I'm having no problems.@Alex-reds said in Geen routes en vrienden meer te zien?:
@Bel41
Sorry if I'm saying something stupid, but are you sure you're logging in with the same account? I have a Mac too and I'm having no problems.@Bel41, I am quite confident this solves it... Don't sweat it, you are not the first one