Bijna feilloos werken met MRA
-
dit is de tracklog -
En dit is de originele versie van de route -
Als het voor jou werkt, is het altijd goed. Dank je wel voor je positieve bijdrage
@Marinus-van-Deudekom Een vraag, waar kun je een kaart fout melden in de HERE kaart?
-
-
Bedankt voor de info
-
Een andere vraag, ik heb een route gemaakt en loop hier tegen aan. Ik wil overvaren bij Huissen over de Neder-rijn naar Loo maar ik wordt omgeleid via Westervoort terwijl ik wel het veer kan gebruiken bij Pannerden-Doornenburg. Waarom kan ik bij de ene veer wel overvaren en bij de andere niet. Ik heb gekeken op Google het is beide een veer voor motorvoertuigen
-
Een andere vraag, ik heb een route gemaakt en loop hier tegen aan. Ik wil overvaren bij Huissen over de Neder-rijn naar Loo maar ik wordt omgeleid via Westervoort terwijl ik wel het veer kan gebruiken bij Pannerden-Doornenburg. Waarom kan ik bij de ene veer wel overvaren en bij de andere niet. Ik heb gekeken op Google het is beide een veer voor motorvoertuigen
@Mart-g De kaartleverancier (Here) ziet dat veer kennelijk niet als een veer met een vast vaarschema. Volgens mij is dat het hele punt. Veren met een vast vaarschema kent de kaart wel. Je kunt daar overigens prima omheen navigeren door in het Toolkit-menu te kiezen voor Routeoptimalisatie > Kortste. Een tweede optie is om bij afvaart een routepunt te plaatsen en aan de overkant ook één. Voor dat laatste punt kies je in het routepunt menu voor Overslaan (het Landrover autootje).
-
Rob Verhoeff, bedankt voor de info in heb (het landrover autootje) toegepast en dat werkt.
Weer wat geleerd.
-
Een andere optie is een routepunt aan beide kant van de veerpont te plaatsen en dan tijdens het rijden de omleiding gewoon keihard negeren. Uiteraard moeten de routepunten wel elkaar direct opvolgen. Dus routepunt 4 aan de ene kant en routepunt 5 aan de andere kant van de veerpont.
Nadeel wat ik ervaren heb met de landrover (offroad maken). Is dat in dit geval Offline navigeren niet mogelijk is.
-
@Mart-g, Om @Rob-Verhoeff aan te vullen: Voor veerdiensten zonder vast vaarschema (zeg maar alle rivier-pontjes...) hanteert HERE een standaard-tijd van een half uur. Je zult zien dat als de omleiding over de weg meer dan een half uur bedraagt, dat wel degelijk het pontje wordt berekend in de route. Je kunt dit testen door zoals Rob zegt te kiezen voor kortste route. Tussen de punten op beide oevers zul je zien dat HERE een half uur berekent.