hotel in cochem met garage!
-
hoihoi, ik ga over 2 a 3 weken naar cochem en zoek een leuke overnachting plek voor 2 nachten met garage! dan kunnen de motors naar binnen toe.
liefst ook dicht bij het centrum dan kunnen we sávonds daar ook nog rond wandelen.
iemand tips? of een ander leuk dorp in de omgeving?
een leuke route daarheen mag ook worden gestuurd!alvast bedankt
-
@Bianca-13 I stayed here a few years ago, https://www.hotel-hollbeyra.com/
and for a few Euro's more that let you park the bike in the garage. The place was run by a Russian couple, who were really nice. I don't know if they are there still or not.
Hotel Holl, had a motorbike on the balcony, the hotel wasn't 5 star but I enjoyed it, and the bike was tucked away too. So win win for me. -
iemand tips? of een ander leuk dorp in de omgeving?
alvast bedankt
@Bianca-13 :
Ga es naar Andernach, ligt een paar kilometer van Koblenz af. Paar keer geweest daarzo, leuke gezellige stadje met terrasjes en.....Iets buiten Andernach de enige koudwater geiser van Europa!!! Half uurtje met een rondvaartboot van Andernach naar de steiger vlakbij de geiser, 5 a 10 minuten lopen vanaf de boot en je staat bij de geiser.
Ooit eens per stom toeval (eerste keer naar Andernach toe) "tegenaan gelopen". Mijn vrouw zag een kiosk van de lokale VVV en daar hadden ze een foldertje van die geiser. Heel bijzonder om te zien!
Cochem <-> Andernach is iets van 50 minuten rijden.
-