update offline kaarten
-
Nadat ik net de nieuwe update (357) gekregen had naar de offline kaarten gekeken en gezien dat een update nodig zou zijn. Deze dus gestart.
App gaf keurig aan dat de update gestart was en . . . bleef dit aangeven. Ook nadat volgens het schuifje ze allemaal ge-update waren. Eerst na afsluiten van de app en weer opstarten was deze melding pas weg. Bug of niet?Bij controle daarna zag ik dat niet alle voordien geladen offline kaarten ge-update waren. Bij een aantal stond wel het update symbool, maar geen vinkje dat ze klaar waren.(zie afbeelding)
Deze dus maar handmatig ge-update.
Ook zag ik dat o.a. Nederland en België nu in delen opgesplitst waren, maar ze waren niet afzonderlijk te downloaden.
Ondanks dat ik voorheen geheel Nederland offline beschikbaar had, waren er nu een 4 tal provincies niet meegenomen. Dus de download van Nederland maar handmatig opgestart. Zelfde geldt voor België. ook hier was niets ge-update.
Geen idee of dit onder bug-jes valt!
Zie ook onderstaande schermafdrukken! -
@white-mouse-on-the-motorbike Ik heb mij ook al verwonderd over het feit dat je de provincies in NL en B nu als afzonderlijke gebieden kan downloaden. De grootte van die beide landen maakt voor de grootte van de download geen fluit uit en zorgt alleen maar voor verwarring denk ik dan.
Overigens heb ik die problemen niet gehad met de update van de kaarten. -
@Rob-Verhoeff said in update offline kaarten:
Ik heb mij ook al verwonderd over het feit dat je de provincies in NL en B nu als afzonderlijke gebieden kan downloaden.
Voor zover ik gemerkt heb staan ze wel als afzonderlijke kaarten genoemd maar kan ik ze niet afzonderlijk laden!
-
@white-mouse-on-the-motorbike said in update offline kaarten:
ik ze niet afzonderlijk laden
Dat kan bij mij wel als ik eerst heel NL weggooi. Daarna kan je kiezen welke provincie je wilt downloaden. Overigens, de hele regio downloaden is 584Mb. Als ik de provincies optel kom ik tot 1759Mb!
-
@Rob-Verhoeff Inderdaad; weer iets bijgeleerd! En dit geldt ook voor België.