• Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support
  • Login
Back to MyRoute-app

MRA Community Forum

• Login
  • Search
  • Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support

Route Off Line maken

[Web] Problems, Bugs and other Issues
2
5
275
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Frans van Son
    Frans van Son last edited by Frans van Son 27 Aug 2024, 12:41 27 Aug 2024, 12:41

Als ik een route Off Line wil maken via de downloadknop dan zie ik bij download type niet meer de mogelijkheid voor kaarten off line maken. Wel synchroniseren en allerlei andere (GPX) bestanden Hoe zet ik nu een route off line? Het betreft een Android telefoon.

Michel van Hagen MRA-Founder 1 Reply Last reply 27 Aug 2024, 12:50 Reply Quote 0
    • Michel van Hagen MRA-Founder
      Michel van Hagen MRA-Founder administrator @Frans van Son last edited by 27 Aug 2024, 12:50

@Frans-van-Son Zie de informatie over de laatste update, je kunt nu bij routes rechtsboven op 'Synchroniseer' klikken en dan zijn de routes ook offline beschikbaar, nog mooier, als je aanvinkt 'Synchroniseer al mijn routes' dan gebeurt dat automatisch. Met andere woorden, al je routes, ook je nieuwe zijn offline beschikbaar bij 'Routes' en daarmee vervalt de downloadlijst voor routes.

“People don’t take trips, trips take people.” – John Steinbeck

Frans van Son 1 Reply Last reply 27 Aug 2024, 13:13 Reply Quote 0
      • Frans van Son
        Frans van Son @Michel van Hagen MRA-Founder last edited by Frans van Son 27 Aug 2024, 13:14 27 Aug 2024, 13:13

@Michel-van-Hagen-MRA-Founder Bedankt Michel, ik heb sinds een paar dagen de Navigation Next in gebruik. (LifeTime). Ik heb de drie webinars al bekeken en daar stond namelijk nog wel de Off Line bij downloads, vandaar mijn vraag....
        ( de off line routes komen ook niet (meer) in de download map, correct?)

Michel van Hagen MRA-Founder 1 Reply Last reply 27 Aug 2024, 13:15 Reply Quote 0
        • Michel van Hagen MRA-Founder
          Michel van Hagen MRA-Founder administrator @Frans van Son last edited by 27 Aug 2024, 13:15

@Frans-van-Son Correct!

“People don’t take trips, trips take people.” – John Steinbeck

Frans van Son 1 Reply Last reply 27 Aug 2024, 13:21 Reply Quote 0
          • Frans van Son
            Frans van Son @Michel van Hagen MRA-Founder last edited by 27 Aug 2024, 13:21

@Michel-van-Hagen-MRA-Founder Ik las het net bij de update informatie....

1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • 1 / 1
            1 out of 5
            • First post
              1/5
              Last post
            ACTIVE USERS
            POPULAR TOPICS
            • Android Auto gebruikers

about 8 hours ago
            • Geen geluid

about 4 hours ago