route wil niet via de pont
-
@Marinus-van-Deudekom said in route wil niet via de pont:
of zet route optimalisatie op kortste en zorg ervoor dat het profiel op motor staat dan doet hij het ook
Juist niet In het motor profiel ontbreekt de "kortste route" optie. Zet hem dus juist op "auto".
-
Routeoptimalisatie is een setting voor de hele route?
En profiel voor een sectie?
En kortste langste ook voor een sectie?Ik zet wel een puntje.
-
@JW-0 Als je voldoende routepunten hebt gezet, dan is het autoprofiel prima voor een motorrit. De routeoptimalisatie werkt dan perfect. Tenzij je in je route wegen hebt opgenomen waar je met de auto niet mag komen... dan werkt dat weer contra!
-
@Con-Hennekens Sorry Con natuurlijk moet het geen motor zijn naar zoals je zegt auto. Ik was nog niet goed wakker
-
@Marinus-van-Deudekom said in route wil niet via de pont:
@JW-0 of zet route optimalisatie op kortste en zorg ervoor dat het profiel op motor staat dan doet hij het ook
@Marinus-van-Deudekom
De optie die jij voorstelt mag wellicht helpen, maar soms ook niet. En dan is de optie om een bepaalde routepunt over te slaan om de route (over bv een pontje) te kunnen blijven volgen stukken effectiever!!! Deze optie gebruik ik zelf ook en dit werkt gewoon uitstekend! Als de topic starter met deze mogelijkheid, om routepunten over te kunnen slaan om de route normaal te volgen, is geholpen dan werkt dat het beste voor hem natuurlijk. -
@Nomko-Nomden de “overslaan” mogelijkheid vind ik ook het makkelijkst, alleen wordt deze helaas (nog) niet overgenomen tijdens het navigeren met MRA. Hoop dat de ontwikkelaars dat ooit kunnen fixen