Route terug sturen naar beginpunt
-
Beste mensen,
Ik had vandaag het volgende probleem, ik rij met een android auto in combinatie met de MyRoute App nadat mijn scherm met android auto was onderbroken door geen spanning en daarna weer was opgestart en ik de route wilde vervolgen stuurde hij mij weer terug naar het beginpunt terwijl de oorspronkelijke routelijn nog wel op het scherm bleef. Ik ben deze lijn blijven volgen alleen moest ik hem nu wel als ware andersom rijden zei de navigatie linksaf oftewel terug richting beginpunt dan ging ik rechtsaf dit bleef hij zo 50 kilometer volhouden op gegeven moment pikte hij toch weer de oorspronkelijk route op en heb daarna geen last meer gehad ook toen nog een keer de spanning even was onderbroken bleef hij toch de oorspronkelijke route volgen. Wat kan hier de oorzaak van zijn, en kan je überhaupt halverwege een route instappen mocht weer eens zoiets gebeuren of moet je eigenlijk vanaf het beginpunt starten?
-
@Mart-van-Walderveen, op je telefoon kun je lang drukken op het eerstvolgende routepunt waar je langs komt. Op AA zal hij dat dan overnemen.
-
@Con-Hennekens Bedankt voor de tip en inderdaad het schoot mij vandaag te binnen dat ik zoiets onlangs op een filmpje van MRA had gezien alleen dat desbetreffende filmpje met uitleg kan ik niet terug vinden. Maar ga het uitproberen.