Evenement aanmaken in groep
-
Hi,
Ik heb een evenement wat ik wil aanmaken in een groep. Ik kom er niet uit hoe ik dat doe en in de handleiding vind ik het volgens mij ook niet terug.
Ik wet wel hoe ik een evenement moet aanmaken, maar hoe kan ik dit dan delen in een prive groep? -
Een gesloten evenement en de groep ervoor uitnodigen
-
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA
Bedankt Hans.
Als ik naar mijn event ga en de groep wil uitnodigen kan hij hel niet vinden. Hij staat niet in het ovezicht. De groep is wel net aangemaakt en heeft nog geen leden. Mss heeft dat ermee te maken? -
Als je de groepsnaam ingeeft zou hij deze moeten vinden. Wat is de naam van de groep?
-
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA
Hoi Hans, de naam van de groep is MMT (Opgelet, NIET MMTT )De naam van het gesloten event is "MMT 2024 - United Kingdom"
Als ik in het event naar "informatie en deelnemers" ga en ik kies daar voor uitnodigen, dan geef ik in de de balk de groesnaam MMT in en dan krijg je verschillende groepen te zien behalve diegene die ik heb aangemaakt. Zie afbeelding. Het lijkt erop dat niet alle resultaten worden weergegeven. als ik in MRA op groepen zoek krijg ik 18 groepen te zien. De zoekresultaten bij het event laten er amper 4 zien.
Waaneer ik een andere groep van me opzoek staat die er wel tussen.Wanneer ik het andersom probeer en in de groep MMT, bij informatie en leden, het event wil toevoegen (bij groepsleden) wordt dat wel gevonden. wanneer ik dan uitnodigen druk, komt erop uitnodiging verzonden.
Echter in het event zie ik bij uitnodigingen dan ook verder geen open verzoeken staan.Wanneer ik algemeen op groepen ga zoeken staat mijn groep wel in het overzicht.
Wie kan er een testevent maken en mijn groep (MMT) een proberen uit te nodigen om te zien of je deze vindt?
-
Ok, heel vreemd.
Ik heb de groepsnaam aangepast naar Mars MMT en nu vind hij hem wel. Ik kan er geen verklaring voor geven.Als ik de groepsnaam terug in MMT verander, kan hij opnieuw niet worden gevonden in het event.
-
Hallo Geert, deze kan ik vinden
-
Hallo Geert, ik heb even als test een groep aangemaakt MMT en deze wordt gewoon gevonden.
Misschien stond er een spatie voor de naam?
-
Bedankt Hans,
Er stond 100% zeker geen spatie voor de naam. Na het veranderen werd hij meteen gevonden.
Ik snap er niks van. Op zich geen probleem, ik laat de naam zoals hij nu is. (ik heb wel je uitnodiging ontvangen van MMT)Echter moet ik me verder verdiepen in de evenementen en groepen. Ik ging er vanuit dat als je een event deelde met een groep dat dit dan zichtbaar werd in de tijdlijn van de groep, maar daar komen blijkbaar enkel de tracklogs.
De leden van die groep worden gewoon allemaal uitgenodigd voor dat event dus ik heb duidelijk het concept fout begrepen -
Die uitnodiging heb ik verstuurd uit mijn test met groep.
Als je een groep uitnodigt voor een evenement worden na acceptatie toegevoegd aan het evenement.
Je zou dus iedere motorrijder van Mars Europe kunnen uitnodigen voor de groep en de routes per land in een mapje zetten in de groep