legenda voor Here kaat
-
Ik wil een route maken in de Herekaart in volledig onbekend gebied. Om geen vervelende verrassingen te krijgen onderweg zoek ik eigenlijk de " legenda voor de Here kaart".
Waar kan ik deze vinden? -
Ik wil een route maken in de Herekaart in volledig onbekend gebied. Om geen vervelende verrassingen te krijgen onderweg zoek ik eigenlijk de " legenda voor de Here kaart".
Waar kan ik deze vinden?@Alberts
Niet in MRA, helaas. -
Waar kan ik deze vinden?@Alberts said in legenda voor Here kaat:
Waar kan ik deze vinden?Wat voor vervelende verrassingen denk je onderweg tegen te komen?
-
Waar kan ik deze vinden?@Alberts De OSM-kaart heeft een hele goede legenda (https://www.openstreetmap.org). Als je op de Here kaart iets tegenkomt wat je niet snapt, dan zou je voor dat onbekende stuk de OSM-kaart kunnen bekijken en die legenda raadplegen. Zou wel heel raar zijn dat een autosnelweg op OSM-kaart ineens een ander soort weg zou zijn in de Here-kaart (als voorbeeld!!). Uiteraard moeten de soorten wegen wel beschikbaar zijn op beide kaarten. Dat wil ook nog wel een dingetje zijn.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login