startplaats aangepast
-
ik heb de route van de motordag geopend en zag dat deze bijna door mijn achtertuin leidde. Ik heb daarom de startplaats in mijn geval Appingedam gemaakt, waardoor de eigenlijke startplaats in Adorp als zodanig komt te vervallen.
Wie schets mijn verbazing dat ik binnen 3 km door mijn Zumo 396 via de snelste route naar Adorp wordt gewezen i.p.v. de route volgen tot Adorp en dan van daar door naar Appingedam wat nu immers de finish was geworden.
rara, hoe kan dat. -
@Iwe-van-der-Beek Deel je route even als je de route daadwerkelijk in MRA hebt aangepast zoals je zegt. Let op de privacy setting. Deze moet op Public staan, net als de folders waarin de route zich bevindt.
Dan kunnen wij Forum leden makkelijker en sneller foutzoeken.
-
ik heb de route ge-upload, kun je er zo iets mee ?
-
@Iwe-van-der-Beek Ge-upload? Ik denk toch dat je iets meer context moet geven :).
Je zegt motordag, je bedoelt 21 april? Als je 1 van die routes hebt gebruikt, dan is die niet ge-upload, maar heb je hem via "Gebruik Route" in je eigen account opgeslagen. Daarna zeg je denk ik dat je het startpunt hebt aangepast. Hoe heb je hem in de zumo gezet? als .gpx?
Daarom zou ik graag je aangepaste route zien. Daartoe moet je de link er naartoe hier delen.