Even voorstellen
-
Hallo allemaal,
Nu ik wat meer van het forum gebruik wil gaan maken, is het denk ik wel zo prettig als ik mezelf ook even voorstel.
Ik ben Sandra, 51 jaar oud en rijd op een Vespa Piaggio MP3. Heb heelveel tijd (en geld!) gestoken in het behalen van het motorrijbewijs maar om een lang verhaal kort te maken: Dat gaat 'm voor mij niet worden. Ik heb (te veel) moeite met de bijzondere verrichtingen en die zal je toch eerst moeten halen voor je uberhaupt mag gaan denken aan het afrijden op de weg. Vandaar uiteindelijk toch de keuze gemaakt om een MP3 aan te schaffen en dat had ik 7 jaar eerder moeten doen.
Meestal rijd ik samen met mijn vriend Jan (57), hij rijdt wel een (echte) motor namelijk een Ducati hypermotard 950. Ik zal het meeste hier te vinden zijn van ons tweetjes want ik maak de routes (ben iets beter in het omgaan met computers als Jan )
Samen hebben we al heel wat rondjes gereden, allemaal gemaakt met MRA wat ik echt een geweldig medium vind. En dat brengt mij meteen tot een volgende vraag: Ik heb nu best wel wat routes gemaakt (de een beter dan de ander) maar nadat we deze gereden hebben, doe ik er eigenlijk niets meer mee. En dat vind ik zonde.
Nu heb ik onlangs de webinars van april/mei gevolgd en daarin wordt gesproken over routes van RouteXperts, is er misschien een mogelijkheid om daar lid van te worden? Of is er misschien een andere mogelijkheid om mijn routes wat meer onder de aandacht van een groter publiek te brengen?
Als iemand het weet, hoor ik het graag zodat ik wat meer met mijn hobby motorrijden kan doen.
-
Welkom op het forum, eventuele vragen kan je plaatsen op het Nederlandse deel van het forum
-
@Jan-en-Sandra said in Even voorstellen:
Hai,
Een Piaggio MP3 is best wel een mooi machien, volgens mij is dat meer dan "echt" genoeg.
RouteXperts is misschien wel een brug te ver als startpunt, de hoeveelheid tijd dat die mesne erin steken om een route volledig te documenteren is enorm; kijk hier maar eens naar https://www.myrouteapp.com/routelab/library als voorbeeld.
Maar je kan uw gereden routes wel gewoon "publiek" plaatsen in uw eigen MRA bibliotheek, daar kian iedereen dan van genieten.
Veel succes