Lekdijk niet in wegencatalogus oid?
-
Ik blijf het erg bijzonder vinden dat de lekdijk noord vrijwel structureel genegeerd wordt door de app.
Wat ik ook.doe bij automatisch genereren, en hoeveel verschillende varianten ik ook aanklik. Aangezien je ook niet even een waypoint kan toevoegen, heb ik nog wel vraagtekens bij de manier waarop routes gegenereerd worden . Random verrassing is leuk, maar een beetje richting eraan geven is soms wel handig.
Voorbeeld Amerongen naar Nieuwegein. Alles wordt het binnenland in gestuurd, geen enkele optie over lekdijk.
-
@Edwin_M heeft die Lekdijk misschien te maken met seizoenafsluitingen. Wat gebeurt er als je de modus op auto zet ipv motor
-
@Marinus-van-Deudekom dit deel is nooit afgesloten
-
@Edwin_M een als je hem op auto zet ipv motor, wat gebeurt er dan.
Kun je anders die route delen zodat we met je mee kunnen kijken. Vergeet dan niet om de route publiekelijk te maken -
@Marinus-van-Deudekom dat gaat niet.
Dit was direct in app gemaakt op lokatie, waar ik uiteraard al weer weg ben (f1 kijken)Zojuist vanuit Nieuwegein naar Amerongen in app gedaan, met de verschillende curvy opties en switch tussen motor en auto , maar geen verschil.
-
-
@Edwin_M kaart op TomTom gezet en daarna meest kronkelige route gekozen
-
@Marinus-van-Deudekom
De use case was : niet in webroute planner.maar direct in de app een route genereren.
Onderweg is de webroute planner op de telefoon niet lekker bruikbaar en ik wil niet elke rit op de webplanner een route moeten maken.In je oplossing is blijkbaar TomTom wel bruikbaar maar Here niet..
-
@Edwin_M ik denk dat je conclusie juist is. Ik had deze gemaakt met mijn telefoon en ja dat vereist enige oefening