Route informatie en route punten
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Dat werkt zeker. We stuurden normaal de leden een gpx bestand per mail. We gaan het eens proberen met de link.
-
Hans als de leden navigation Next hebben, hebben ze ook een Account op de website. Het enige wat je dan dan hoeft te doen is een evenement aanmaken, de leden ervoor uitnodigen, zij moeten de uitnodiging accepteren, dat kan ook op de telefoon, en ze hebben de route direct beschikbaar.
Je zou dit ook in een groep kunnen doen, dan zou ik ze in een map met jaartal zetten en de routes de voorloop cijfers van de maand en dag meegeven in de naamgeving, zoals 0328 Rondje Achterhoek -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master ik weet precies hoe het werkt. Maar we hebben bij de vereniging nogal wat personen die helemaal niets hebben met computers. Die willen dan graag het GPX bestand per email ontvangen en proberen deze dan te uploaden naar MRA waarna de informatie verdwijnt. Ze vinden het maar lastig en met groepen en evenementen werken vinden ze maar niks. Op zich is hier natuurlijk niets mis mee omdat het gpx bestand gewoon werkt. We hebben de laatste jaren in de winterperiode altijd wel een 2tal avonden om het niveau van MRA wat op te krikken. Maar zoals bij veel verenigingen zijn het vaak dezelfde mensen die geïnteresseerd. Van de 150 leden zie je er vaak maar 20. Maar goed, wij weten nu hoe het zit en gaan toch nog een nadenken hoe we wat meer mensen kunnen bereiken. Dank in ieder geval allemaal voor jullie reacties
-
@Hans-Lamers, Ik vind het toch een grappig idee dat mensen die niks met computers hebben gaan lopen prutsen met GPX bestanden terwijl dat helemaal niet nodig is...