Ik heb een vraag over de routepunten
-
Ik weet dat via het Basecamp programma aangeraden wordt om minder dan 50 routepunten (de zogezegde harde punten) in te laden in je GPS, zodat je niet steeds de melding krijgt van het naderen van een via punt of waypoint. Als ik nu de route die ik via de MRA app heb gemaakt, met verschillende tussenpunten, exporteer naar mijn Navigator VI gaan die dan allemaal een melding geven en op het scherm van de gps komen? Maw bestaat er een mogelijkheid om die tussenpunten zonder melding te laten voorbijgaan, zonder dat de route daardoor wijzigt natuurlijk.
-
@GODERIS said in Ik heb een vraag over de routepunten:
Ik weet dat via het Basecamp programma aangeraden wordt om minder dan 50 routepunten (de zogezegde harde punten) in te laden in je GPS, zodat je niet steeds de melding krijgt van het naderen van een via punt of waypoint. Als ik nu de route die ik via de MRA app heb gemaakt, met verschillende tussenpunten, exporteer naar mijn Navigator VI gaan die dan allemaal een melding geven en op het scherm van de gps komen? Maw bestaat er een mogelijkheid om die tussenpunten zonder melding te laten voorbijgaan, zonder dat de route daardoor wijzigt natuurlijk.
Ondertussen heb ik de route geƫxporteerd naar mijn Navigator, wel in routetracks de route naar de tripplanner geconverteerd, daar zie ik momenteel geen routepunten geafficheerd. Vrijdag rijd ik de rit en post daarna mijn bevindingen!
-
@GODERIS
Nee, want het zijn zachte routepunten.
Tip, gebruik de track ipv de route in je navigatie systeem
-
Hans, een track rijden met de Navigator gaat niet, je moet die eerst omzetten naar een route en dan rijden.
Je kan dus wel de track zichtbaar maken samen met de route. Ik rijd vrijdage de bewuste route en kijk hoe dit lukt, bij problemen tijdens de route post ik later wel nog een bericht. Thx voor je hulp! -
@GODERIS
Klopt, de track moet de basis zijn van je route, door deze door je navigator om te laten rekenen naar een route. Vervolgens maak je de track ook zichtbaar.
Werkt perfect.Dus niet de route overzetten maar alleen de track en poi
-
Thx Hans!!
-
@GODERIS said in Ik heb een vraag over de routepunten:
Thx Hans!! Idd de track loopt nu gelijk met de route