Afwijken van Track
-
@smuiger klinkt als een ongecontroleerde route/track. Geen wonder dat het dan fout gaat. Dan is, op een forum, afgeven op het systeem waarmee het niet gewenst is om iets te maken een beetje vreemd. Je slaapt toch wel goed hè...
-
@Lex-Kloet-RouteXpert Tja wip ik m in TT dan gaat het wel goed. Ok soms niet 100% gelijk aan de Garmin broeder maar geen problemen
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master said in Afwijken van Track:
Als je van de track afwijkt, zul je via de snelste weg naar het eindpunt begeleid worden.
Ik heb ja dat al meer zien schrijven, maar dat is niet helemaal hoe het werkt. De app zal je in eerste instantie terug naar de track leiden. Bij herhaaldelijk negeren van de track, of bij een slechts kleine afstand tot het eindpunt kan dat leiden tot een rechtstreekse route naar het eindpunt inderdaad.
@Adrie-Brouwer said in Afwijken van Track:
Wanner ik solo rijd gebruik ik liefst een Route. In groepsverband is een Track te verkiezen.
Dat ligt voornamelijk aan wie de route maakt. Een MRA klant die gebruik maakt van de "vergelijk route met" functie in de toolkit kan prima een route rijden, terwijl de TomTom en Garmin rijders dan de track daarvan gebruiken. Eigenlijk kunnen die laatsten dan ook gewoon de route gebruiken. Zelden een probleem.