Navigation stop bij inladen of maken routes
-
Mijn navigation app start op, maar wanneer ik een route wil maken of inladen stopt deze onmiddelijk.
Verder ook niet mee aan te vangen. Kan wel in het settings menu maar aanpassen geeft geen soelaas..
Dit is gekomen na de update van 17 augustus jl.
Navigation v1.6.12
Dit op mijn mobil Xiaomi Ultra met Android versie 12 en MIUI 13..
Groet -
@Franz-van-Lammeren ik heb sterk het vermoeden dat je de verkeerde app gebruikt om te navigeren!
De app binnen het groene kader is de nieuwe app MyRoute-app. Hiermee kan je routes maken en ook navigeren. De app in het rode kader is de oude app. -
Je gebruikt de oude app.
De oude wordt niet meer ondersteund.
Beter om de nieuwe gaan gebruiken. -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
π«£ Het word tijd dat ik onder die steen vandaan komt.
Idd gebruikte ik de oude navi.
Thx π₯΄ -
Het einde van "Navigation Previous" lijkt hiermee een feit. Bij mij doet-ie het ook niet meer zie ik. Dus we mogen denk ik aannemen dat HERE definitief de stekker uit het platform heeft getrokken. Ik ben blij met de nieuwe app, maar dit doet mij tΓ³ch wat . Na aanschaf van deze oude app heb ik mijn Zumo niet meer aangeraakt, en was ik verslingerd aan MyRoute-app.
-
@Con-Hennekens said in Navigation stop bij inladen of maken routes:
Het einde van "Navigation Previous" lijkt hiermee een feit. Bij mij doet-ie het ook niet meer zie ik
Hier brult er nog een vrolijke stem in de oren bij navigeren met Navigation! Zal een kwestie van tijd zijn tot de stekker er echt uit gaat denk ik. Op iOS werkt het vooralsnog wel.