Voordelen nieuwe MRA
-
Ik heb nog niet de voordelen van de nieuwe omgeving gevonden. Ik zet mijn routes in mijn routelab, kan ze daarin bewerken (bv startpunt wijzigen) en dan na opslaan in MRA Navigation kiezen voor navigatie. Dat gaat allemaal niet in de nieuwe omgeving. Of zie ik iets over het hoofd?
-
Je ziet een paar dingen over het hoofd.
Je hoeft de routes niet op te slaan in MRA Navigation.
Routes die je in de planner maakt, zijn direct beschikbaar in MRA Navigation en Navigation (Next).
Ik weet niet welke Navigatie-app je gebruikt of Beta-tester bent. -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master ik ben beta testers en overigens zeer enthousiast gebruiker, want ik gebruik de MRA app voor maken, importeren en wijzigen van routes en rijd ze dan via MRA Navigation Next (beta) via apple Carplay op mijn motor
-
Ok, bedankt. Bewerken kun je het beste doen in de planner (website)
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Dank voor je antwoorden. Bewerken gaat op zich ook prima op de iPhone of iPad, gebruik er zelden de computer voor. Dit ter informatie ️
-
@Ad-V said in Voordelen nieuwe MRA:
Ik heb nog niet de voordelen van de nieuwe omgeving gevonden. Ik zet mijn routes in mijn routelab, kan ze daarin bewerken (bv startpunt wijzigen) en dan na opslaan in MRA Navigation kiezen voor navigatie. Dat gaat allemaal niet in de nieuwe omgeving. Of zie ik iets over het hoofd?
Volgens mij zie je dan inderdaad iets over het hoofd, want volgens mij kan dat allemaal juist wèl in de nieuwe omgeving... Kun je eens op de drie streepjes links boven in het startscherm drukken, en dan rechtsboven op het profiel-icoon? Scroll dan helemaal naar beneden, welk versie nummer staat daar?
-
@Con-Hennekens 3.2.17-181
-
@Ad-V, Ik snap niet precies wat bij jouw dan niet gaat. Je kunt MRA Navigation compleet vergeten, de nieuwe Next zit ingebakken in MRA Mobile. Druk he menu met de 3 streepjes links boven, druk routes, kies je routes en druk navigeer. Géén Navigation meer nodig (en die zal kort na release van Next ook een keer stoppen).