MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Voordelen nieuwe MRA

[Beta] Suggestions and Discussions
    3
    8
    110
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Ad V
      Ad V last edited by

Ik heb nog niet de voordelen van de nieuwe omgeving gevonden. Ik zet mijn routes in mijn routelab, kan ze daarin bewerken (bv startpunt wijzigen) en dan na opslaan in MRA Navigation kiezen voor navigatie. Dat gaat allemaal niet in de nieuwe omgeving. Of zie ik iets over het hoofd?

Hans van de Ven MR.MRA Con Hennekens 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • Hans van de Ven MR.MRA
        Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Ad V last edited by

@Ad-V

Je ziet een paar dingen over het hoofd.
        Je hoeft de routes niet op te slaan in MRA Navigation.
        Routes die je in de planner maakt, zijn direct beschikbaar in MRA Navigation en Navigation (Next).
        Ik weet niet welke Navigatie-app je gebruikt of Beta-tester bent.

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
        Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

Ad V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Ad V
          Ad V @Hans van de Ven MR.MRA last edited by

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master ik ben beta testers en overigens zeer enthousiast gebruiker, want ik gebruik de MRA app voor maken, importeren en wijzigen van routes en rijd ze dan via MRA Navigation Next (beta) via apple Carplay op mijn motor

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Hans van de Ven MR.MRA
            Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Ad V last edited by

@Ad-V

Ok, bedankt. Bewerken kun je het beste doen in de planner (website)

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
            Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

• Ad V
              Ad V @Hans van de Ven MR.MRA last edited by

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Dank voor je antwoorden. Bewerken gaat op zich ook prima op de iPhone of iPad, gebruik er zelden de computer voor. Dit ter informatie ☺️

1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Con Hennekens
                Con Hennekens @Ad V last edited by

@Ad-V said in Voordelen nieuwe MRA:

Ik heb nog niet de voordelen van de nieuwe omgeving gevonden. Ik zet mijn routes in mijn routelab, kan ze daarin bewerken (bv startpunt wijzigen) en dan na opslaan in MRA Navigation kiezen voor navigatie. Dat gaat allemaal niet in de nieuwe omgeving. Of zie ik iets over het hoofd?

Volgens mij zie je dan inderdaad iets over het hoofd, want volgens mij kan dat allemaal juist wèl in de nieuwe omgeving... Kun je eens op de drie streepjes links boven in het startscherm drukken, en dan rechtsboven op het profiel-icoon? Scroll dan helemaal naar beneden, welk versie nummer staat daar?

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
                I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

• Ad V
                  Ad V @Con Hennekens last edited by

@Con-Hennekens 3.2.17-181

Con Hennekens 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Con Hennekens
                    Con Hennekens @Ad V last edited by

@Ad-V, Ik snap niet precies wat bij jouw dan niet gaat. Je kunt MRA Navigation compleet vergeten, de nieuwe Next zit ingebakken in MRA Mobile. Druk he menu met de 3 streepjes links boven, druk routes, kies je routes en druk navigeer. Géén Navigation meer nodig (en die zal kort na release van Next ook een keer stoppen).

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
                    I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 1 / 1
                    • First post
                      Last post
                    ACTIVE USERS
                    POPULAR TOPICS
                    • Android Auto gebruikers

• Geen geluid

MY GROUPS