Tekst toevoegen aan Vormingspunt
-
In mijn routes neem ik vaak vomingspunten op, om mij te waarschuwen dat er langs mijn route bezienswaardigheden zijn, of om bijvoorbeeld de naam van een meer waar ik langs rijd, aan te geven,
Als ik dus een tekst toevoeg aan dat vormingspunt, zie ik dat onder Routepunten, ik zie het in het scherpje, als ik op het Vormingspunt klik, maar..... als ik vervolgens met mijn muis op dat Vormingspunt ga staan, dan zie ik de oorspronkelijke tekst van dat punt. Rara.....
Hopelijk maken mijn schermafbeeldingen de boel duidelijk. -
@P-Meijers Kan je de route eens openbaar zetten en delen? Ik heb net even gekeken bij een route van mij en heb dat "probleem" niet.
-
@Bart-DM
Hoi Bart,
Toen ik die route opnieuw opende om deze op te sturen, zag ik dat het Vormingspunt nu wel de goede naam had.
Klaarblijkelijk moet de route eerst worden opgeslagen en wordt dan de naam van het Vormingspunt aangepast.
En wat ik ook zag, is dat de naam vh Vormingspunt wordt veranderd als je dit punt verplaatst ?? -
@P-Meijers
Trouwens, ik denk dat ik Vormingspunten en Via punten heb verwisseld -
@P-Meijers dat de naam wijzigt is normaal en je verwisselde ze inderdaad van naam, maar dat is allemaal zo erg niet. Blij dat het opgelost is!
-
Als je een vormings- of viapunt verplaats worden de adres gegevens opnieuw opgehaald, daarom wordt de naam weer aangepast.