• Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support
  • Login
Back to MyRoute-app

MRA Community Forum

• Login
  • Search
  • Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support

Geluid niet aanwezig als radio aan staat.

[Beta] Problems, Bugs and other Issues
2
4
91
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Jan Weerheim
    Jan Weerheim last edited by 26 May 2023, 11:43

Een punt van aandacht.
    Als ik de app in android auto gebruik dan heb ik normaal geluid. Zet ik daarnaast de autoradio aan dan is er geen navigatie geluid meer. Dit werkt wel bij de tomtom go navigation app, als er dan een gesproken instructie is gaat de muziek zacht en hoor je de instructie. Dus er is kennelijk een mogelijkheid om dit te bewerkstelligen. Als ik muziek afspeel via spottify komen de instructies er wel doorheen maar het volume van de muziek gaat niet omlaag. Misschien is dit probleem bekend en wordt er al aan gewerkt. Anders is dit zeker een punt van aandacht.
    Met vr gr Jan

Corjan Meijerink 1 Reply Last reply 26 May 2023, 19:14 Reply Quote 1
    • Corjan Meijerink
      Corjan Meijerink administrator @Jan Weerheim last edited by 26 May 2023, 19:14

@Jan-Weerheim de combinatie met radio van je auto zelf (en dus niet een app op je telefoon) is nog wel eens wat lastiger om te laten werken, zoals nu ook blijkt 😉

We zullen dit onderzoeken en proberen mee te nemen met de update waar we de algehele stabiliteit van de audio instructies willen verbeteren en de configuratie opties toevoegen.

Jan Weerheim 2 Replies Last reply 2 Jun 2023, 15:17 Reply Quote 0
      • Jan Weerheim
        Jan Weerheim @Corjan Meijerink last edited by 27 May 2023, 08:14

@Corjan-Meijerink bedankt voor de snelle reactie. Ik hoop dat het lukt, veel succes 👍

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Jan Weerheim
          Jan Weerheim @Corjan Meijerink last edited by 2 Jun 2023, 15:17

@Corjan-Meijerink Hallo Corjan, aansluitend aan mijn vorige opmerkingen over het geluid in combinatie met de autoradio het volgende.
          Het is me nu al twee keer opgevallen dat als ik de navigatie activeer, de eerste instuctie wel hoorbaar is waarbij het volume van de autoradio ook omlaag gaat. Na die eerste instuktie is het vervolgens stil. Misschien heb je wat aan deze ervaring.
          Met vr gr Jan

1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • 1 / 1
          3 out of 4
          • First post
            3/4
            Last post
          ACTIVE USERS
          POPULAR TOPICS
          • Android Auto gebruikers

about 2 hours ago
          • Meldingen niet weg te klikken