MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Seizoenafsluitingen uitzetten in HERE heeft geen effect

[Beta] Problems, Bugs and other Issues
    4
    8
    110
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Kenneth de Miranda
      Kenneth de Miranda last edited by

Hallo,

Bij het testen ben ik een route door de Alpen aan het maken over de susten, grimsel, furka enz. Ik gebruik daarvoor de HERE kaart. Bij de opties zet ik dan seizoenafsluitingen UIT. Maar merk dat het geen effect heeft. Here blijft de route omgooien om de afsluitingen te omzeilen. De Tom Tom kaart doet het wel goed. Komt dit door de nieuwe NRA next of is er een ander issue?

Corjan Meijerink Hans van de Ven MR.MRA Dikke Wim 3 Replies Last reply Reply Quote 0
      • Corjan Meijerink
        Corjan Meijerink administrator @Kenneth de Miranda last edited by Corjan Meijerink

@Kenneth-de-Miranda Het is een erg naar probleem bij HERE. Ik ben nog altijd in contact met hun om het op te lossen maar het duurt helaas nogal lang 😞

Zie ook: https://forum.myrouteapp.com/topic/3343/here-issue-regarding-seasonal-closures

Kenneth de Miranda 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Hans van de Ven MR.MRA
          Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Kenneth de Miranda last edited by

@Kenneth-de-Miranda

1 juni zijn de meeste passen sneeuwvrij en dus ook open zijn.

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
          Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

• Kenneth de Miranda
            Kenneth de Miranda @Corjan Meijerink last edited by

@Corjan-Meijerink ok dank.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Kenneth de Miranda
              Kenneth de Miranda @Hans van de Ven MR.MRA last edited by

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master hi Hans, ja snap ik. Maar lastig dat je dan niet van tevoren echt routes in die delen van de Alphen kan uitzetten tot 1 juni.

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Hans van de Ven MR.MRA
                Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Kenneth de Miranda last edited by

@Kenneth-de-Miranda

Klopt, alleen MRA kan hier verder niets aan doen

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
                Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

• Kenneth de Miranda
                  Kenneth de Miranda @Hans van de Ven MR.MRA last edited by

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master ok, ja snap ik. Gelukkig wekt het nu weer.

• Dikke Wim
                    Dikke Wim @Kenneth de Miranda last edited by

@Kenneth-de-Miranda said in Seizoenafsluitingen uitzetten in HERE heeft geen effect:

Hallo,
                    Bij het testen ben ik een route door de Alpen aan het maken over de susten, grimsel, furka enz. Ik gebruik daarvoor de HERE kaart. Bij de opties zet ik dan seizoenafsluitingen UIT. Maar merk dat het geen effect heeft. Here blijft de route omgooien om de afsluitingen te omzeilen. De Tom Tom kaart doet het wel goed. Komt dit door de nieuwe NRA next of is er een ander issue?

Ik ga naar hetzelfde gebied en heb dezelfde ervaring. De truuk is om bij problemen een punt over te laten slaan (zie figuur).

Scherm­afbeelding 2023-05-31 om 07.09.20.png

BMW R1300 GS, BMW Connect Ride Next navigator; Quad Lock with Samsung Galaxy Ultra, iPad Pro (iPadOS 18.0 bèta version) MacBook Pro (MacOS Sequoia 15.2 bèta version), iMac (MacOS Monterey 12.7.6)

• 1 / 1
                    • First post
                      Last post
                    ACTIVE USERS
                    POPULAR TOPICS
                    • Turn by Turn directions

• myroute web bug report

• Web Planner Overhaul?

MY GROUPS