Seizoenafsluitingen uitzetten in HERE heeft geen effect
-
Hallo,
Bij het testen ben ik een route door de Alpen aan het maken over de susten, grimsel, furka enz. Ik gebruik daarvoor de HERE kaart. Bij de opties zet ik dan seizoenafsluitingen UIT. Maar merk dat het geen effect heeft. Here blijft de route omgooien om de afsluitingen te omzeilen. De Tom Tom kaart doet het wel goed. Komt dit door de nieuwe NRA next of is er een ander issue?
-
@Kenneth-de-Miranda Het is een erg naar probleem bij HERE. Ik ben nog altijd in contact met hun om het op te lossen maar het duurt helaas nogal lang
Zie ook: https://forum.myrouteapp.com/topic/3343/here-issue-regarding-seasonal-closures
-
1 juni zijn de meeste passen sneeuwvrij en dus ook open zijn.
-
@Corjan-Meijerink ok dank.
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master hi Hans, ja snap ik. Maar lastig dat je dan niet van tevoren echt routes in die delen van de Alphen kan uitzetten tot 1 juni.
-
Klopt, alleen MRA kan hier verder niets aan doen
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master ok, ja snap ik. Gelukkig wekt het nu weer.
-
@Kenneth-de-Miranda said in Seizoenafsluitingen uitzetten in HERE heeft geen effect:
Hallo,
Bij het testen ben ik een route door de Alpen aan het maken over de susten, grimsel, furka enz. Ik gebruik daarvoor de HERE kaart. Bij de opties zet ik dan seizoenafsluitingen UIT. Maar merk dat het geen effect heeft. Here blijft de route omgooien om de afsluitingen te omzeilen. De Tom Tom kaart doet het wel goed. Komt dit door de nieuwe NRA next of is er een ander issue?Ik ga naar hetzelfde gebied en heb dezelfde ervaring. De truuk is om bij problemen een punt over te laten slaan (zie figuur).