Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Popular
  • Support
  • MyRoute-app
Collapse
Brand Logo

MRA Community Forum

1. Home
  2. [Beta] The MyRoute-app
  3. [Beta] Suggestions and Discussions
  4. 1200 km test

1200 km test

Scheduled Pinned Locked Moved [Beta] Suggestions and Discussions
3 Posts 3 Posters 107 Views 2 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Arjan de Vriesundefined Offline
    Arjan de Vriesundefined Offline
    Arjan de Vries
    wrote on last edited by

De afgelopen drie dagen de app getest. Een 1200 km rit door de ardennen, Luxemburg en de Eifel.
    Over het algemeen bleef de app bij de les. Gaf snel een alternatieve route bij een wegafsluiting. Opvallend was dat er een volgend punt werd aangegeven waarvan het nummer niet klopte. Bijvoorbeeld nummer 7 in beeld maar in het vakje erboven nummer 9. Dat gebeurde regelmatig. Zeker als ik punten oversloeg.
    Wat ik vervelend vind is dat als ik de telefoon uitzet en later de route weer aanzet dat de app niet goed snapt waar ik ben. Ik moet dan allerlei punten overslaan. Beter zou zijn dat ik kan aangeven dat ik naar het dichtsbijzijnde punt wil van de locatie waar ik ben. (Wellicht doe ik iets fout).
    Ik had de route ook geexporteerd naar de Zumo XT die gelijktijdig draaide. Die heeft me geen enkele keer in de steek gelaten. Voorlopig de MRA nog als backup en niet als hoofdnavigatie. De app werkte offline ook niet echt lekker. Of wilde naar offline als de internetverbinding wat slecht was.
    Echter: Goed bezig mensen. Wellicht zijn bovenstaande zaken herkenbaar?

Dikke Wimundefined Corjan Meijerinkundefined 2 Replies Last reply
    0
    • Arjan de Vriesundefined Arjan de Vries

De afgelopen drie dagen de app getest. Een 1200 km rit door de ardennen, Luxemburg en de Eifel.
      Over het algemeen bleef de app bij de les. Gaf snel een alternatieve route bij een wegafsluiting. Opvallend was dat er een volgend punt werd aangegeven waarvan het nummer niet klopte. Bijvoorbeeld nummer 7 in beeld maar in het vakje erboven nummer 9. Dat gebeurde regelmatig. Zeker als ik punten oversloeg.
      Wat ik vervelend vind is dat als ik de telefoon uitzet en later de route weer aanzet dat de app niet goed snapt waar ik ben. Ik moet dan allerlei punten overslaan. Beter zou zijn dat ik kan aangeven dat ik naar het dichtsbijzijnde punt wil van de locatie waar ik ben. (Wellicht doe ik iets fout).
      Ik had de route ook geexporteerd naar de Zumo XT die gelijktijdig draaide. Die heeft me geen enkele keer in de steek gelaten. Voorlopig de MRA nog als backup en niet als hoofdnavigatie. De app werkte offline ook niet echt lekker. Of wilde naar offline als de internetverbinding wat slecht was.

Dikke Wimundefined Offline
      Dikke Wimundefined Offline
      Dikke Wim
      Valued contributor
      wrote on last edited by

@Arjan-de-Vries Bovenstaande is voor mij herkenbaar. Dit weekend ga ik een aantal dagen in Nederland rijden en gebruik mijn BMW Navigator V als hoofdnavigatie (zoals jij jouw Zumo XT) en MRA Navigator Next ernaast om verder uit te testen. Ik ben benieuwd!

BMW R1300 GS, BMW Connect Ride Next navigator; Quad Lock with Samsung Galaxy Ultra, iPad Pro (iPadOS 18.0 bèta version) MacBook Pro (MacOS Sequoia 15.2 bèta version), iMac (MacOS Monterey 12.7.6)

1 Reply Last reply
      0
      • Arjan de Vriesundefined Arjan de Vries

Corjan Meijerinkundefined Offline
        Corjan Meijerinkundefined Offline
        Corjan Meijerink
        Developer
        wrote on last edited by

@Arjan-de-Vries Fijn om te horen dat het verder beviel.

• We zullen naar het probleem van de nummering kijken.
        • We werken momenteel aan een functie om gemakkelijk de navigatie te hervatten, dat zou dat probleem moeten oplossen
        • Offline navigatie is zeker aan te raden als er een slechte internet verbinding is, de kaarten van de regio waar je rijdt moeten dan echter wel zijn gedownload

Dank voor de feedback!

1 Reply Last reply
        0
        Reply
        • Reply as topic
        Log in to reply
        • Oldest to Newest
        • Newest to Oldest
        • Most Votes

ACTIVE USERS
        Arjan de Vriesundefined
        Arjan de Vries
        Corjan Meijerinkundefined
        Corjan Meijerink
        Dikke Wimundefined
        Dikke Wim
        POPULAR TOPICS
        • MRA useless after I missed a route turn
          Lex.Kloet.RXundefined
          Lex.Kloet.RX
          0
          7
          72

• Waypoint / Viapoint Icons
          Hans van de Ven MR.MRAundefined
          Hans van de Ven MR.MRA
          2
          23
          363

• Route differences since new update!
          stuart marrittundefined
          stuart marritt
          0
          5
          45

• Waypoints (Again!)
          Stephen Moriartyundefined
          Stephen Moriarty
          0
          9
          194

• Toll road warnings ⚠️
          Nomko Nomdenundefined
          Nomko Nomden
          0
          5
          108

• Clear Directions
          Guzzistundefined
          Guzzist
          0
          4
          44

• Verlies van verbinding met het openbare internet met Android ( o.a Carpe Iter v4C )
          Marinus van Deudekomundefined
          Marinus van Deudekom
          0
          2
          24

• MyRoute-App macht was sie will - aber nicht was sie soll!
          Rainer Treichelundefined
          Rainer Treichel
          0
          40
          1.0k
        MY GROUPS
        • Login

• Login or register to search.
        • First post
          Last post
        0
        • Categories