1200 km test
-
De afgelopen drie dagen de app getest. Een 1200 km rit door de ardennen, Luxemburg en de Eifel.
Over het algemeen bleef de app bij de les. Gaf snel een alternatieve route bij een wegafsluiting. Opvallend was dat er een volgend punt werd aangegeven waarvan het nummer niet klopte. Bijvoorbeeld nummer 7 in beeld maar in het vakje erboven nummer 9. Dat gebeurde regelmatig. Zeker als ik punten oversloeg.
Wat ik vervelend vind is dat als ik de telefoon uitzet en later de route weer aanzet dat de app niet goed snapt waar ik ben. Ik moet dan allerlei punten overslaan. Beter zou zijn dat ik kan aangeven dat ik naar het dichtsbijzijnde punt wil van de locatie waar ik ben. (Wellicht doe ik iets fout).
Ik had de route ook geexporteerd naar de Zumo XT die gelijktijdig draaide. Die heeft me geen enkele keer in de steek gelaten. Voorlopig de MRA nog als backup en niet als hoofdnavigatie. De app werkte offline ook niet echt lekker. Of wilde naar offline als de internetverbinding wat slecht was.
Echter: Goed bezig mensen. Wellicht zijn bovenstaande zaken herkenbaar? -
@Arjan-de-Vries Bovenstaande is voor mij herkenbaar. Dit weekend ga ik een aantal dagen in Nederland rijden en gebruik mijn BMW Navigator V als hoofdnavigatie (zoals jij jouw Zumo XT) en MRA Navigator Next ernaast om verder uit te testen. Ik ben benieuwd!
-
@Arjan-de-Vries Fijn om te horen dat het verder beviel.
- We zullen naar het probleem van de nummering kijken.
- We werken momenteel aan een functie om gemakkelijk de navigatie te hervatten, dat zou dat probleem moeten oplossen
- Offline navigatie is zeker aan te raden als er een slechte internet verbinding is, de kaarten van de regio waar je rijdt moeten dan echter wel zijn gedownload
Dank voor de feedback!