Onduidelijk wat deze optie doet in MRA Navigation Next
-
Het is me niet duidelijk wat deze optie "Aankomend routepunt" precies doet in MRA Navigation Next. Heeft het effect op de vormpunten én/of de via-punten?
Iemand die het me kan vertellen?

-
Het is me niet duidelijk wat deze optie "Aankomend routepunt" precies doet in MRA Navigation Next. Heeft het effect op de vormpunten én/of de via-punten?
Iemand die het me kan vertellen?

@Dikke-Wim Dat is het informatie blokje rechts bovenin ziet. Staat de instelling uit, dan wordt die niet getoond.

-
@Dikke-Wim Dat is het informatie blokje rechts bovenin ziet. Staat de instelling uit, dan wordt die niet getoond.

@Corjan-Meijerink Dank (opnieuw) voor je snelle reactie en antwoord. Mijn hoop is nog steeds dat er een keer een optie komt om de aankondiging van vorm-punten links boven uit te kunnen zetten

-
@Corjan-Meijerink Dank (opnieuw) voor je snelle reactie en antwoord. Mijn hoop is nog steeds dat er een keer een optie komt om de aankondiging van vorm-punten links boven uit te kunnen zetten

@Dikke-Wim goeie!
Als het geen VIA punt betreft is deze informatie minder interessant dan de route informatie

-

@Dikke-Wim die staat al zeker genoteerd

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login