Berichten posten op forum niet mogelijk..?
-
Heel vaak wil ik een antwoord of suggestie geven op het forum en krijg dan een "Forbidden" blok in beed (rechtsonder) en kan dus geen bericht posten.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem
? -
@Dikke-Wim forum open in twee tabbladen? Dat gebeurt mij wel eens. Dan kan je ook geen reactie plaatsen.
Overigens hoort deze melding niet in dit onderdeel. -
@Dikke-Wim toevallig Google Translate via een extensie geïnstalleerd en open staan?
-
-
@Dikke-Wim
Overkomt mij geregeld als ik twee keer het forum open heb staan. Precies zoals @Rob-Verhoeff ook gemeld heeft. -
@Jack-van-Tilburg bedankt voor de reacties. Beide suggesties kunnen gelden en zal ik de volgende keer als het niet lukt controlere.
-
Ik heb toevallig vorige week een melding hierover gemaakt bij support. De suggestie was dat een keer uitloggen en weer opnieuw inloggen zou helpen, en dat was inderdaad zo. Dat kan dan weer vanzelfsprekend te maken hebben met het open hebben staan van meerdere sessies inderdaad. Ik heb de neiging om mijn computers nooit af te sluiten. Ik denk dat vrijgekomen sessies door de forum-software niet worden vrijgegeven, waardoor op een gegeven moment een limiet wordt bereikt. Uitloggen wist alle openstaande sessies. (zoiets...).
-
@Con-Hennekens op MacOS volstaat het afsluiten van je actieve browser sessie. Ik kan hem i.i.g. zo reproduceren met meerdere geopende tabbladen.